• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

mindre Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad spännade
    hjälp vad jag måste börja ladda mina tummar för ett krampaktigt hållande nu...

• Liten med Mindre

Valp - jag skulle nog vänta. Det räckte att spendera några dagar med svägerskan och deras valp, för att inse att det är ungefär lika jobbigt som med klåfingriga småbarn. Måste vara på pass hela tiden.

Fast om någon här har haft valp så vet ni nog bättre än vad jag funderat fram.

• Liten med Mindre

Glömde jag nämna det rosa pappret igår kväll? :?:?:? Bara en gång - men så otroligt tajmat enligt böckerna.

Jag ser en djup avgrund framför mig - och förbereder världens hopp. Om jag missar denna gång blir vi två som är OTROLIGT ledsna!

• nu är jag fruL

vänta vänta vaddåååååå
    rosa papper?????
    Harv du pappersmuffat och det kom blod????
    åhhh mindre nu blöev jag så hoppfull att jag nästan börjar gråta.
    Åhhhhh vad jag blir glad om du plussar nu. Åhhhhhhhh
    måste erkänna att du har mysko symptom!!!!
    phhh gumman
    håller tummar, tår, tänder, knän och ja för sjutton ALLT!!!!!

• Liten med Mindre

Nä, inte blod, bara "rosa".

*hoppar och studsar*

Ligger i spänstträning för att klara hoppet över avgrunden. :)

Vill vill vill vill vill vill vill!

• Liten med Mindre

Hur har det gått med shoppingen inför resan förresten? Hittat några myggsäkra kläder?

Något förslag på affär med goa mysbyxor? Mina har suttit åt i midjan länge. Men med min nuvarande gasmage så är de fruktansvärda.

• nu är jag fruL

åhhhhh mindre
    Det är ju precis som muggles hade. och cicci hade vel också så eller är jag ute och cyklar....
    Fyyyyy vad spännande!!!!!!
    Jag lägger mig som en bro över avgrunden. du ska INTE ner i den!!!!!

• Liten med Mindre

Tack, vad du är söt. :)

Sitter och funderar på om vi skulle sammanställa en bok över hur de som blivit gravida gjorde och hur de kände innan de fick plusset - så att vi som fortfarande väntar har något att läsa under den olidliga väntan mellan ÄL och BIM.

• nu är jag fruL

angående shoppingen så har vi köpt fjällräven brallor. Vi väntar även leverans av fjällräven skjortor. Vi har köpt starkt material som mygg har svårt att komma igenom. Dessutom så har vi köpt impregneringsmedel att gardera med.
    Så jag tror att det blir bra.
    Vi kommer även ha med eget myggnät osv.

• Storasystern

Morrn morrn!

Mindre, det låter ju jättebra!!!! *håller tummarna* Vi behöver ett plus i tråden nu! :)

Frullan - jag ska bara ta pergotime en måndag för att de ska kolla äggen. Att de är OK alltså. Sen ska jag tillbaka för utvärdering, och så får vi se vad som ska göras. Mannen ska kolla simmarna också!
    Så till nästa gång vet vi om allt är OK!

Har fortfarande ont i äggstockarna och det är inte roligt! :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???