• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

VA? Filmade de vår tråd? Borde nästan kolla upp om det går i repris...

Nu står du verkligen i fokus Mindre, ensam BIM:are (om en vecka)...

Jag vill ha plus i tråden!!!!! Det var lääänge sedan nu.

• mugglesfan

Japp Moppy, nu får du jobba hårt!

Själv har jag fått klagomål därhemma att jag blivit osugen på sex på senaste, så jag får skärpa mig! De första veckorna var jag pilskare än vanligt men det har helt försvunnit. Mysko.

• mugglesfan

Ja just det Cicci: hoppas det går bra hos BM! Men det tror jag. Jag har nästan helt slutat oroa mig nu. Trots att jag inte kände så mkt i början så är det ju bevisligen ngt därinne. Men annars verkar vi vara de som känner minst (fruL också kanske?). Lustigt hur olika det kan vara...

• nu är jag fruL

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ tjejer
    Det verkar som ni alla haft att göra på jobbet idag. själv lever man i projektsluts kaos. Så här är det livat minsann.

Hmmmm mindre. Men du brukar vel aldrig blöda en vecka innan bIM eller? har jag missat något?

cicci: jag tycker det är JÄTTE BRA!!!!! att du äntligen ska till BM och kolla din vikt.
    jag tror inte att det är något fel, men helt normalt äår det ju inte att inte gå upp i vikt.
    jag har visserligen också hört att barnen alltid tar det de behöver så pickn går det ingen nöd på MEN det är ju inte så bra om hans mamma däckar ihop av näringsbrist eller nåt.
    Näe bra att du kollar upp det.

Själv är jag konstant hungrig
    jag äter verkligen tre gånger så mycket som innan. Jag kommer bli smällfet. Känns lite jobbigt faktiskt...men vad ska man göra.
    Äter jag inte så mår jag illa... så det är bara att äta då funkar det.

desutom så har jag haft super agressions attacker några gånger den senaste veckan...känner mig hemsk men det bara kommer.

• Liten med Mindre

Nja, Frejis trampar ihärdigt med mig om jag minns rätt. Fast hon har kanske mer fokus på kommande IVF undersökningar och disputation än suspekta symptom. :D

• nu är jag fruL

mugglan
    Aporpå sex så har min lust helt dött
    är inte sugen alsl. jag tycker det är jätte jobbigt men maken är super och bedyrar att det är okej ändå. men jag VILL vara sugen på sex

hur piggar man upp sexlivet och får tillbaka lusten?
    HJÄLP!

• Liten med Mindre

Nejdå FruL - du har inget missat. Det är det rosa pappret som vi avhandlade i morse. Det kom ju på klockan som en skolboks-nidis.

Mitt andra drippdropp hoppas jag håller sig borta ihop med mensen. Om inte så kommer det typ söndag eller tisdag nästa vecka, 3-4 dagar före mens.

• Liten med Mindre

FruL - en delfin? ;)

Romantisk middag? (Vet ju inte vad som passerar illamående spärren.)

Smekmånadsledigt garanterat!

• nenne78

jag röstar för en delfin!

• mugglesfan

Ska kanske förtydliga att jag fick klagomål. Det var eg inte alls så. Det var mer att han såg så ledsen ut och så fick jag luska ut att det var det här med att han nuförtiden alltid tar initiativet. JAg tror han känner sig mindre omtyckt. Men vi pratade om det, jag förklarade hur det kändes och så ska jag försöka skärpa mig. JAg tror det bara är en fas precis som den ökade lusten i början verkar ha varit en fas. Dessutom var jag ju på extremt lågt humör förra veckan och då känner man sig inte direkt sexig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???