• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Men vad spännande Mindre!
    Du brukar ju alltid får lite drippelidropp en vecka innan BIM eller hur?
    Det låter ju i så fall lovande!
    Shit vad skoj!

• Moppy

Hej tjejer!
    Vad lugnt det är trådisen idag. Ligger alla hemma och gravid-spyr eller ;)? Önsketänkande... :)

Såg att vår tråd var på TV igår.. Såg ni det? Det var en program (typ Uppdrag Granskning) om att präster börjar ta betalt för vigsel för bröllopspar. De hade gjort en undersökning på BT om detta och då filmade de alla trådar, däribland vår lilla tråd! Så nu är vi kändisar minsann ;)

Här är Äl på G känns det som, mår illa och har ont i maggen. Så nu gäller det att ligga i...

• Bröllopstokiig

Jag såg lite av det i går på TV Moppy, MEN jag missade att det hade med den bästa tråden! WOW vad roligt att de fick med vår

• Liten med Mindre

Det känns jättespännande Cicci - men jag får ju vänta ända till efter nästa helg (typ 5 feb), innan jag vet. Någon gång nästa vecka sätter vanliga drippelidroppet igång annars.

Fast vad gnäller jag om - alla får ju vänta precis lika länge.. :) Men det är ju alltid värst när det gäller en själv. :D

• Liten med Mindre

"TV-kändis"! :) *myser*

• _koko_

Nej, är det sant, och jag som flippade bort uppdrag granskning igår!! Grrr... ;)

Jobbe jobbe...

• Liten med Mindre

Förresten - jag sitter och funderar på en Londonresa i maj. Har ni tips på var jag hittar billiga (och "säkra") biljetter? Inget mysko flygbolag som går i konken alltså.

• Bröllopstokiig

SAS har väl jätte bra priser nu? Kolla dem först. RyanAir flyger ju billigt med, FlyNordic o Sterling?

• nenne78

hellooouuu!
    är det sant - kändis, asså. Så jag missade mina 15 minuter of fame.

• Liten med Mindre

Tack Cicci - ska kolla det.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???