• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

heeeeeej FruLLan!!!
    Man har saknat dig!

Jag är inte alls så under isen denna gång som jag var förra omgången. Undrar lite varför man kan bli så olika ledsen. För jag ville ju precis lika mycket denna gång.
    Jaja, nu blir det nya tag.

Och det där med nakenbad! jag säger bara JAAAA! Självklart badar man helst naken!!!!!!!! Finns inget bättre! Därför är jag ingen storfantast av badstränder. För där kan man ju inte precis svinga sig ner i plurret utan något som täcker de vitalare delarna.

Nä, bästa badet är morgondoppet på egen ensam klippa tycker jag! Och sedan sitta naken i solen och torka på klippan. Mmmmm! :)
    Oj nu fick jag nästan hemlängtan.
    SommarSverige. Finns det något bättre?? Nä inte alls faktiskt! :D

• sweetstreet

Än har de inte ringt från gyn. Borde kanske ringa själv snart... :?

• Lapinette

Tillbaka ifrån ett suveränt funkpass och så mannens mexikanska middag. Ska kolla igenom lite jobb och vingårdar i SA under kvällen.

Frullan - tack för sympatierna. Jag hoppas verkligen att det tar nästa gång och jag lovar att njuta mycket och väl i SA!

• Page

Sweetstreet, Hörde de av sig någon gång, slapp du prata med gyn när du hade massa folk omkring dig? Håller tummarna inför ditt besök!
    FruL, Är det redan dags för vul? Vad snabbt det går! Hoppas att du får se Boris i all härlighet!
    Storasystern, Med hormontabletternas hjälp kommer du med all säkerhet få en kortare cykel och bli gravid på nolltid.
    Koko, Nu är det inte många månader kvar! Härda ut så kommer det något gott ur det. Tummen upp för dig!
    Lapinette, Ha en härlig semester och jag hoppas att den leder till en semesterbebis!

• Lapinette

Page - hur går det för dig, när är det BIM nästa gång?

• nu är jag fruL

morrn morrn tjejer
    Åhhhhhh nakenbad i sommarsverige....oj oj oj nu börjar man längta. Sverige på sommaren är verkligen HELT underbart. ja faktiskkt bäst. Mina somrar har spenderats ombord på en stor regelbåt så skärgården är vekligen något som man haft lyckan att gfå uppleva. Håller med sweetan. Morgondommet i en blank ensam vik...naken så klart det är livet de....

shittans nu började man längta sig bort minsann...gäller att försöka ta sig tillbaka till verkligheten och kylan. Men jag kom på när jag cyklade hit i morse att jag bara har 5 arbetsdagar och 3 nätter kvar i hålan HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SEn är det semester och sen är det nytt uppdrag som verkar SKITKUL!!!!! väldigt lägligt placerat
    Mitt nya uppdrag verkar så kul så att jag kom på igår att jag nästan inte ville vara gravid så jag måste vara mamma ledig.
    Men så slog jag mig själv i huvudet och röt åt mig själv at bnu får jag skärpa mig.
    Livet kommer att vara fullt av roliga uppdrag men barn.... ja det är en gåva som vi minsann har kämpat för.
    Och efter den utskällningen så skämdes jag lite...

konstigt, här har vi kämpat i ett halvår för att bli gravida, gråtit och haft ångest och misströstat och sen när vi ÄNTLIGEN mot alla odds BLIR gravida...ja då får jag idiot hjärnsläpp och vill jobba
    snacka om att fruLlan behöver ett kok stryk
    knäppskalle!

Nåja. Lappis: jag tror att ni kommer få det underbart i SA och vad häftigt om kaninungen blir till där. KOmmer hålla tummarna. Inte för att det hjälpte sist usch vad jag verkligen hoppades för dig och sweetan. Usch jag kände mig nästan lika ledsen för er när ni fick mensd som när jag själv fick det. usch det var hemskt.
    Men ni är så undebart starka och ska påt igen. Eloge till er tjejer och KÄMPA för nu SKA det ta!!!!!

page: om du har så lång cykel så kanske du också skulle behöva lite hjälp?! jag menar, det kanske försvårar det hela. Så kanske du behöver få sprätt på äggen (sprättägg är ju helt rätt) med hjälp av pergo.
    Gå till gyn!!!!!!!!!!!!!!

sweetan: fick du tag på gyn? KÄMPA!!!!!

syrran: glöm inte min fråga om varför du bara ska äta en månad. för det fattade jag inte.

Nähääää om man ska jobba lite då kanske....
    puss på er alla

• Liten med Mindre

Tjohej!

Lite lagom många sidor sen jag gick igår.

FruL - hittar ni nåt bra ställe norr om stan, på landet, så säg till. Vi kan bosätta oss i närheten, men utom syn och hörhåll. :) Bo ostört, nära naturen men ok avstånd till jobbet, där vi kan släppa ut våra framtida katter och barn utan bekymmer...och närmre Dalarna förstås. :D

• Liten med Mindre

Page - jag kan joina dig på golvet. Musklerna protesterar vilt efter att ha återupptagit styrketräningen - känns som flera månader sen sist. Tänkte ge benen en omgång på fredag - så att jag inte kan springa så många gånger till frukostbuffén på lördag. :)

Jag tyckte att det var dags att komma igång nu, innan jag blir för mjuk i kanterna, och innan jag ev får en stor tyngd på magen att bära. Min kinkiga rygg kommer ju att protestera illa kvickt annars.

• nu är jag fruL

Mindre
    åhhh vad mysigt. En landet granne. Tänk vad mycket fika och skitsnack vi kunde hinna med
    Låter som en plan. jag säger absolut till. Dock kan jag meddela att planen ligger ett par år fram i tiden. fast om ett år kanske vi börjar kolla så smått. jag räknar med att det kan ta ett braaaaa tag att hitta sin drömgård på landet.

Jag går förresten i tankarna att göra en kupp och beställa en valp lagom till mamma ledigheten. Tror ni det är att ta vatten över huvudet? att det liksom blir för mycket.
    Hmmm kanske ska avvakta ett tag...

fast jag vill.

vad hatr du för symptom idag då gumman?

• Liten med Mindre

För övrigt - det känns som att cykeln har medvind för tillfället. Eller är det månne att det är så halt att jag bara halkar med?

Igår kändes det som om någon satt och körde ett finger i magen på mig (samma ställe hela tiden), idag är det borta. Prick en vecka efter ÄL. Och brösten har inte börjat ömma heller som brukligt, förutom självåsamkad träningsvärk.

Varför är det så långt till nästa helg???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???