• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Var är alla våra ÄLare och BIMare - nu är det nästan bara gravidprat i tråden

Vill höra om symptom! Abstinens...

• Lapinette

En av mina vänner som var på vårt cocktailparty i helgen ska ha i mitten på februari. Hennes mage var "huge", + 20 kg! Kunde inte låta bli och ta en massa kort på den.

• Liten med Mindre

De där magarna såg ju både normala ut, och som riktiga Photoshop-manipulerade skräckexempel.

För övrigt så förtränger jag att det molar lite i magen. Och att det rosa fortsätter komma. :(

Om mensen blir 2 dagar tidigare igen, och dripp droppet kommer 1 vecka innan (som faktiskt har inträffat i ett extremt fall), så kan det ju vara mens. :(

• Snart så....

NEEEEEEJ Mindre!!! du ska ju komma på lördag och bara le över ditt pluss.
    Dumma dummma mens hålla dig borta!!!!

• nu är jag fruL

oj vilken skillnad det var på magarna
    jäklarna vad olika det syntes för alla olika tjejr. shiiiit.
    Synd att man tillhör de stormagade

mindre NEEEEEEJ
    Du FÅR inte få mens
    jag blir fanimej ARG då
    näääääe det kan inte vara mensen
    varför är det så svårt?????

• Storasystern

jisses vilka magar!!! Vissa var riktigt skräckmagar! Hoppas att jag får mage sent, d.v.s. om vi nu får till det någon gång.... :( :(

Jag vill också ha två barn, men ett i taget helst. Vilka krav man har...

Mindre - inga dumheter nu! Inga tanter här inte! Du kan skicka henne till mig istället eftersom det ändå inte blir något denna gång...

• start september

Hej! Här är en så småningom BIM-are. Fast först typ 6 februari så dit är det långt. Än så länge - INGA symptom.

Tycker idag att det är mysigt att läsa ert gravidsnack så fortsättt ni bara

Men Mindre - NEJ! Ingen tant till dig ska det komma!

• sweetstreet

Nej Mindre!!!
    Ingen tant!!!!!!!

Kan det inte vara lite nidis-dropp eller så. Kan inte det hålla på i ett par dagar??????

• mugglesfan

Fan Mindre, du måste lura bort henne. Vi andra lyckades mha sprit, så glöm inte festa järnet i helgen (det kan ju vara sista gången på ett tag oxå )

• nu är jag fruL

näe där hör du mindre
    Får du mens så ska jag kicka dit beniga arsle

ha ha ha
    jag känner mig rejält på krigsstigen just nu SÅ SE UPP

men jag tror ju nästan att det är fredag idag eftersom jag ska åka hem till staden. Ihhhhhhh
    fast ingen make
    och inga katter
    men dammråttor
    eller damm taxar

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???