hejsan tjejer
järklarns vad ni kommit igång.
AM jag har definitivt tänkt på nr 2 redn. Det gjorde jag redan innan jag blev gravid och inna jag vissta ATT jag kunde bli gravid.
jag tycker det är super viktigt att barn har syskon. Mina barn måste ha syskon. Adopterade eller bilogiska, spelar ingen rollö, syskon som syskon. Men vi kommer försöka med bilogiska.
Min syster har alltid varit viktigast i mitt liv, och är det fortfarande. Jag älskar henne över allt annat. Jag vill att mina barn ska få det. den villkorsläösa kärleken man har med ett syskon.
det är 3,5 år mellan oss och visst hon avskydde mig "lilla tjatiga lillasyrran" i perioder. men mest utåt.
när man var ute och seglade 5 veckor vad det super med ett syskon.
näe syskon ska det bli.
Min syrra har bara ett drygt år mellan sina två första och det har varit tuffft. men nu är det ju super btra eftersom de är bästisar.
Jag komemr nog föröska i allfall jobba ett litet tag mellan barnen. jag tycker två år är en bra ålderskillnad.
AM jag förstår att du funderar med ålder osv. Men klart att du klarar av en grav till, ni är ju faktiskt två. och om maken verkligen vill...ja då får han verkligen dra det tunga lasset också.
Barnvagnar
har inte ens tänkt på.
Skönt att höra att fler har lite nojja över att gå upp.
Cicci: skulle gärna byta med dig....