• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Gladeligen: ta inte illa upp men vi har haft en del okända plussare som aldrig skrivit i tråden förut och sedan plötsligt skriver "oj, jag plussade på första gången - värst vad lätt det gick!" typ... Och det är inte så kul att höra för oss som kämpar/kämpat längre... Men detta gäller eg inte dig (men det visste vi ju inte först). Du får gärna hänga kvar, alla är välkomna!

• Bröllopstokiig

Godmorgon!!!

Ska iväg på externt möte så jag hinner inte skriva så mycket, men inget har hänt mig ändå.... ha ha ha

MEN det har ju varit en särskild morgon för Muggles!
    HÄRLIGT TJEJEN! Nu har du fått sett din lilla bebis och lilla hjärtat picka. Man blir så glad när man läser om det!

KRAM till er alla!

• BrudSommar2006

God morgon! Lyckades bli magsjuk efter middagen igår men nu har jag återhämtat mig tror jag. Det enda är att det blev ju inte så mycket sömn i natt. Varför lägga en fest på en måndag! I kväll ska vi på ett par visningar och sedan hem till mina föräldrar också så det blir ingen vila förrän sent.

Gladeligen, kan du inte berätta lite mer om era försök?

• Liten med Mindre

Brudsommar - vad du ställer till det för dig. ;) Först trilla (vi kom ju överrens att du inte skulle ramla igen), och sen dålig mat. Hugaligen!

Granska husen noga i sömmarna, och lycka till!

(Vi råkade ut för ett riktigt praktexempel på akut-styling av hus. Jättefint målat och inrett - om du inte kollade bristen på underarbete, glipande skarvar, brist på fuktspärr under kaklet i badrummet, uppluckrad ytterfasad under garagetaket. Och de flesta gick omkring och sa "oh" och "Ah - så fint det är". Loosers!)

• mugglesfan

BrudSommar: du har det verkligen inte lätt! Usch för att bli magsjuk och ramla! Kul att se dig här igen dock.

Mindre: hur ser man brist på fuktspärr? Nyfiken...

• BrudSommar2006

Man lever och är på jobbet i alla fall!

Vi var på en visning för några månader sedan där ett par öppnade dörren till ventilationen för radon och kommenterade att de trodde att det var värmepannan. Vi tänkte att det här huset är ert!

• Liten med Mindre

Muggles - i det här fallet hade de stora glipor mellan plastmatta-kakel samt kakel-taklist. Där kikade maken rakt in på masoniten, ingen fuktspärrande färg eller annat. Likaså satt det tydligen bara masonit bakom badkaret. Helt sjukt!

• Lapinette

Mindre - ingen malaria för Kapstaden med omnejd så här blir det att försöka göra en semesterbebis.

BrudSommar2006 - vilken otur du har!

gladeligen - du får gärna berätta er historia. Vi här inne har ju skrivit om våra försöka, hur vi lyckats och misslyckats. Själv är jag en av dem som försökt ganska så länge....7 månader och har ej ännu lyckats.

• Liten med Mindre

Är inte så bra på hus som han, men jag har för mig att viss sorts färg är fuktspärrande. hur som helst så fanns där inget utom ren masonit.

• Snart så....

Hur är det egentligen med att gå till kiro när man är gravid? Massage vet jag att man ska passa sig för i början.
    Börjar nämligen känna av i nacken att jag måste dit snart...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???