• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Hjääälp...jag kunde inte ens tänka mig att det skulle vara en bluff!

• sweetstreet

Jo fast Frejis kanske har hon hängt som smygläsare i tråden länge??

Jag tror inte att någon skulle ljuga om en sådan grej? Varför skulle man vilja göra det??

• sweetstreet

Ah, skitsamma! Jag blev iallafall glad o peppad, så det kanske räcker oavsett om det var en bluff eller ej.

Men jag tror inte att det var det ;)

• sweetstreet

Nu måste jag jobba lidare lite mer här innan lunchen.

Kollar in igen lite senare och ser ifall ni kanske är kvar?! :)

kram så länge!

• Frejis

Page: jag har nog sett och läst för många deckare ;) :)

Jag vet självklart inte det, men det är ju hur enkelt som helst att skapa en nick och en pseudopersonlighet. Sedan kan man använda den med "gott samvete".

Trodde aldrig att folk gjorde så förrän jag själv såg.

Fru Misstänksam, det är jag det :)

• Page

Haha, Sweetstreet, Jag kunde aldrig glädjas om någon fick bättre betyg än jag. Tycker dock att jag har blivit bättre på det sista tiden och tycker att det är skoj att läsa om de som plusar. Även de som bara poppar upp och skriker ut sin glädje!

• Frejis

Sweet: kanske, jag menar bara att jag inte vet det :) bra att du blev på bättre humör då, det är ju delvis syftet med tråden.

• Frejis

Ska äta en snabb middag nu när maken kommer hem. Jättehungrig :( men har ändå gått och provsmakat min jättegoda basturökta ost trots att jag ser ut som en strandadval på gymmet. Tur att det är vinter och man slipper sommarkläderna efter jul ;)

Ska hälsa på en liten bebis ikväll :)ska bli kul :)

• Frejis

Trevlig kväll Page och hoppas att du får mycket gjort Sweet! *skickar fler kramar ifall de första hinner ta slut*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???