• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Jag var jättebesviken på våra bröllopsfoton i början. Min man såg normal ut tyckte jag men jag var helt miffig. Nu tycker jag att de är fina. Jag är nöjd att jag inte gör en konstig min (förmodligen inte konstig alls men man se de inte när man tittar i spegeln) eller blundar.

• Frejis

Det är nog rätt mycket som påminner om opposition fast det här tar tre timmar. Min opponent skrev sin avhandling på ett liknande ämne, vilket innebär att jag kan räkna med en ordentlig grillning. Men men... det är bara att sitta, svettas och sätta ihop rimliga förklaringar och argument. Det blir nog bra till slut. :)

• Page

Finns det pingviner i Sydafrika?? Hmm, det är mycket jag inte kan!

• _koko_

JAA, de är jättesmå!! Har precis sett bilder, vill också åka till sydafrika...

• Page

3 timmar?? Hjälp!!! När det är dags för förlossning för dig Frejis tänk tillbaka på den dagen så kommer det gå utan några problem!

Fast det är nog bra att din opponent har skrivit om ett liknande ämne. Hon/han har ett förförståelse för ämnet och du kan få god hjälp!

• Page

Jag vill också åka på safari!! Det är en annan sak att se djur spm lever fritt i naturen än på zoo.

Vi ska på knölvalsaffari i dominikanska republiken, och det ska bli kul. Man har också möjlighet att få simma med delfiner men de lever i fångeskap så hur roligt jag än skulle tycka att det var, kommer jag nog bara tycka synd om dem.

• Frejis

Hoppas att den förförståelse inte bidrar till sågningen ;) det fixar sig, värre än förlossning blir det nog inte. Gör inte ont direkt och man riskerar inga sprickor eller andra komplikation :)

Sydafrika, har föreslagit det till min man, men han vill inte dit. Det kommer nog en dag när jag lyckas övertala honom.

Skulle vilja åka på en temaresa (via fritidsresor) till Mexiko & aztekerna. Fascineras verkligen av deras kultur.

• mugglesfan

JAg har faktiskt simmat med vilda delfiner i Monkey Mia i Australien (ligger på västra sidan, ca 100 mil norr om Perth). Det var häftigt! De kom så nära som på en armlängds avstånd men så fort man sträckte ut handen för att ta på dem så var de borta - de kände väl rörelsen i vattnet, snabba som attan.

• Frejis

Australien är ett annat drömresmål :) Hur länge var du där Muggles? Har hört att man ska vara där minst tre fyra veckor och vi har inte haft den tiden :( Nåja, hinner lära mig simma ordentligt innan, det vore synd att missa en simtur med delfinerna. Det låter som en väldigt rolig upplevelse.

• mugglesfan

Här var det: www.monkeymia.com.au/home.htm

Det är vilda delfiner som matas med 1/3 av sitt dagsbehov. Man matar dem givetvis för att de ska komma in till stranden så att turisterna får sitt men man matar dem inte med hela deras dagsbehov för man vill att de ska fortsätta jaga själva. Sympatiskt tycker jag... När de kom upp på stranden så att man såg dem tydligt i ögonen så ser de oerhört intelligenta ut faktiskt. Man undrar nästan vem som betraktar vem...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???