• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Tack Sweet - försöker också uppskatta min mage...

"Det blir alltid värre framåt natten..."

- stämmer så väl. Nu är den stor igen och vill gå hem, ihop med resten av mig. Kan nog tillåta mig det snart.

• Liten med Mindre

Tjaaa - sen Nenne klev av cykeln så trampar jag väl rätt själv. Fast jag har för mig att det var någon till.

Hallå!! BIM i början av februari någon??

• Lapinette

Min bild är bara ett par veckor gammal...så det är nog rätt mycket mig. Ska in och checka Page också.

• Bröllopstokiig

Hej Sweet!!!!!!!!!

Nej du det är nog mest chefen som kommer lida, till viss del några andra kollegor som ingår i teamet. Men de kan ha det allihopa
    Ingen fattar på förlaget hur han kan vara chef, för han är megablåst! Men det är så att vissa dansar sig sin väg upp utan att de igentligen platsar. Typiskt att jag har fått honom som chef!
    Men det ska bli sååååååå roligt att se hans min när jag ska smälla bomben, jag riktigt gottar mig redan!

• sweetstreet

Ja! Vad roligt att se både Page o Lapinette! Page jag såg ju även din tidigare bild som bara skickades på e-post, men den var ju lite suddig så det var skoj att se den på "vår" sida nu!! :) Du var verkligen jättefin på fotot!

Lapinette, skoj att äntligen ha ett ansikte till dig!!! :)
    Har du slutat blöda nu?

• Liten med Mindre

Å - Cicci - vi har också en sån person på hög post hos oss. Ingen vet hur han hamnat där - utom möjligen genom kontakter.

Med tanke på att han tjänar bra mycket mer än mig så har jag inte dåligt samvete för att jag surfar ibland.

• Page

Hehehe, jag ville inte luras med min ålder! Jag tillhör dem som inte gillar att ta kort, och de få nya jag hade försvann med den gamla hårddisken. Dessutom när jag gick igenom några papperskopior så är min man med på de flesta.

Lägg på några skrattrynkor, och några kilon så har ni dagens Page.

• mugglesfan

Om du är ensam cyklist Mindre så får du extra många tummar som hålls för bara dig! Tråkigt att det inte blev några plus denna månaden men det kom ju en skjuts med ganska många där i nov/dec så eg kanske det var väntat? Statistiskt sett alltså...

*Antecknar* Att ta med imorgon:
    1. Man
    2. Näsdukar
    Kom inte på ngt mer

• sweetstreet

Cicci!
    Hahahaha!!!!! Ja, det förstår jag!!!!!!!
    :)

OCh det där med att få mage.
    Alla jag känner har fått mage MYCKET tidigare när de väntar andra barnet än när de väntade första.
    En f d kollega till mig sa att hon tyckte det hela kändes lite kansigt när hon väntade andra barnet för hon ahde inte tänkt säga något förrän när han var i kanske 4: månaden eller så. Men eftersom alla (!) i stort sett misstänkte eller fattade att hon var gravid redan tidigt i graviditeten så berättade hon såklart. Hon sa att hon fick mage ungefär 2 månader tidigare mot första graviditeten.

Men jag har förstått att det bl a beror på att livmodern redan är uttöjd sedan första graviditeten vilket gör att den töjer sig mycket snabbare vid nästa.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???