• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Nu äntligen Page och Lapinette finns ni med i albumet! Och tillgång har ni väl redan - annars säg till...

Kul att ni ville joina! Ursäkta att jag varit så sen med att lägga upp er men jag skyller på min struliga resa förra veckan...

• mugglesfan

Snartis: ja jag trodde inte jag skulle få såhär himla ont men det är väl bara att stå ut (än så länge går det). Jag kanske får anamma ditt trick och använda bh... Men jag är fortfarande glad att jag sluppit illamåendet. Ja jag ska lämna blodprov nu men inte göra NUPP-testet förrän i mitten av februari tror jag det var. Så det är rätt långt emellan.

• Liten med Mindre

Page - otroligt vilken stämningsfylld bröllopsbild du hade. Superfin!

Kul att se er förresten, Lapinette och Page.

• mugglesfan

Jag tränade igår också och det kan ha spätt på både bröst-, mag- och ryggont. Jag försöker låta bli att hoppa och studsa (för då hugger det otäckt i sidomagen, typ runt livmodern) men att brösten hoppar är ju oundvikligt, trots bra sportbh.

• Liten med Mindre

Muggles - när jag hade så ruskigt ont i brösten före förra mensen så sov jag med en kudde mellan brösten för att kunna ligga på mage. Av någon dum anledning behövde jag sova på mage just då - gör det väldigt sällan annars.

• Snart så....

Muggles, jag hade ont i flera veckor men det som är possitivt är ju att brösten har blivit en storlek större & mkt fastare :D

Aha då förstår jag. Jag ska göra nupp/kubb i början av feb och kommer lämna blodprov samtidigt så får man besked dagen efter.

• Snart så....

Jag sover fortfarande med en kudde mellan brösten när jag sover på sidan, har blivit en vana efter ont-attacken.

• mugglesfan

Snartis: japp mina har också växt en storlek. Kan fortfarande ha mina B-kupe-behåar men det är knappt (förut fyllde jag inte riktigt ut dem, nu sprängs de nästan). Och fastare är de också, nackdelen att de är ömma Men va fan, jag klagar inte! Hellre ont än icke-gravid... Förra veckan hade jag en rejäl dipp i humöret. Jag blev riktigt orolig för mig själv. Jag började fundera på varför jag inte var lycklig (borde ju vara det) och det gick så långt att jag faktiskt funderade på det om jag verkligen ville ha det här barnet. Jag vet, det låter helt sjukt (och nu kan jag inte ens förstå det) men det beskriver nog i vilken grad hormonerna påverkade mig. Det känns dock mkt bättre denna veckan! (Så jag förstår dig Snartis, du som hade det jobbigt igår.)

• Liten med Mindre

Angående Hotel Anglais - mejlade lite:
    --------------

Vi har lång frukost på helgerna från kl 07.30 - 14.00.

Den är öppen för externa gäster och kostar 150 SEK per person, går ej att boka bord.

Det serveras en traditionell frukost buffé med många goda alternativ.

Välkomna!!

Vänliga hälsningar

Fanny Ekenberg, Receptionen

• _koko_

Då har de höjt! Det kostade 135 sist jag var där. Men 150 är det ju värt, trist dock att man inte får boka!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???