• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

vickan, jag vet, men det är skillnad på att leva med det och att BÖRJA leva med det.
    Jag menar inte att det kommer vara hemskt och hopplöst! Jag tror att man mår så mycket bättre att det utan tvekan kommer vara värt det, men det ändrar ju inte att jag ÄLSKAR mat med mjöl och grädde...

Just nu behöver jag bara få grymta och gnälla lite för jag VILL INTE, så glada utrop som "det ordnar sig" hjälper mig inte.

• Storasystern

Lapinette, det låter så underbart skönt! Vinresa till SA!!! Sååå avis!
    Har bara en ytterligare resa till Japan att "se fram emot"... :(

• viktualia

koko - det är klart att man måste få gnöla av sig lite.. men när man tagit sig igenom gnölet finns ljuset på andra sidan... klyschigt men troligen sant..

*kram på dig*

• pirr!

Hur går det för BIM-arna idagarna? Vilka är på näst ut att plussa!?

När jag nu för första gången äntligen skulle börja testa med ÄL-stickor så var det ju fel på CB-s display. Har varit i kontakt med kundservice och de skall skicka en ersättningsprogrukt, men det kan ju ta tid och då missar vi väl denna ÄL med. Blir så less

• Liten med Mindre

Men hallå - hör ni - det är ju inte så att ALL mat är fylld av läskiga transfetter. Det går ju att välja de sorter med andra fetter, eller inte så mycket, och inte så ofta!

Lyckas de servera mat utan transfett i Danmark, så går det nog att hitta alternativ här med.

• Liten med Mindre

Attans vad snopet Pirr!

Jag går och väntar på BIM, om så där 2 veckor. Otrooooligt lång tid.

Efterlyser min värk i brösten som brukar börja nu - har bara träningsvärk, och det är inte rätt sort. Och så är magen mysko. Bubblig av bara den, så att det gör ont. Och så nyper det nedåt emellanåt. Förmodligen vara för att sätta fart på min fantasi.

• pirr!

Progrukt... produkt skall det förstås vara!

Ledsen att jag är gnällig, men det är så typiskt att grejorna skall strula. Hade fått en engelsk display i en svensk produkt..

Hur går det för våra decemberplussare? Några nya symtom att rapportera om? (Muggles, Frullan mfl)

• pirr!

Mindre!
    håller tummarna att det inte är fantasier..

Usch, jag äter så dåligt, vet det, och vill gärna blunda för sådana nyheter. Igår var det bara dåligheter från morgon till kväll för att trösta mig lite - då är transfetter bästa medicinen!

• Storasystern

Pirr, håller med! Åt Grädd-baserad frusen Cheesecake till efterrätt igår - visserligen hemlagad, emn med massor av grädde och philiadelphiaost! Mmmm! Massor av transfetter! ;)

• _koko_

vickan - visst är det så! Idag är en dålig dag bara, det är måndag, tåget var försenat i morse, jag är allmänt sur och vill inte jobba... :[

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???