• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Kom på att på Scandic Hotell Anglais, Stureplan, har ju brunch/frukost fram till 14:00 som ska vara kanon för 130 kronor!
    Man kan ju ses vid 12 i stället och äta, sen tar vi te/kaffe koppen med oss och flyttar över till soffgrupperna och fortsätter babbla? Eller så går vi in i barnvagnsaffärerna och botaniserar (skojar bara ag det sista)...

• Snart så....

Oahahahah fast det var ingen dum idee Cicci "säger snartis som har NOLL koll på barnvagnar"

Jag är helt öppen för förslag på lördag, ska vi pröva Scandic Hotell Anglais?? Har de buffe Cicci?

• _koko_

De har en GRYM buffé på anglais, dock utan våfflor om de inte lagt till det sedan sist jag var där. :)

• Snart så....

Låter ju jättebra, ska vi inte ta det?

• Moppy

Mindre, det luktar PLUSSITIVT!!! Hoppas, hoppas, hoppas!

• Liten med Mindre

Anglais låter också fint. Går det att boka bord? Hur dags börjar det annars? Helst inte alltför tidigt. Finns så mycket annat skoj att göra om mornarna. :D

Men, jag är på vad som helst som innebär god mat. :)

Moppy - jag försöker att inte fantisera för mycket. Men, det kommer att bli ett par låååånga 2 veckor. Magknipet och konstigheterna kan ju tyvärr komma av att jag slutade med magmedicinen förra veckan också, samt bisolvon...utöver den grymma frossarhelgen jag har haft. (har ätit upp mig på våfflor, så jag klarar om Anglais inte har några.)

• mugglesfan

Sweet: neeeej, inte du också! Fasen, att det inte hjälper att hålla tummarna!

Detta var verkligen en svart månad...

Jodå, nya symptom har dykt upp. Har de sista morgnarna haft jätteont i brösten när jag går upp. Inatt hade jag även ont i korsryggen och ont i magen när jag gick upp på toa i natt. Alltså jag hade legat på rygg och när jag reste mig upp från sängen för att gå på nämnda ställe så gjorde det extremont både i brösten och magen när de liksom ändrade läge. Svårt att förklara men ont som fan gjorde det (och jag är ganska smärttålig i vanliga fall). Mannen hade tom märkt att jag haft en orolig natt...

Imorgon ska jag göra blodprov inför KUB/NUPP. Och det första UL:et. Spännande!

• Bröllopstokiig

Snartis, Mindre och koko, jag klarar mig utan våfflor i helgen. Jag kan kolla om man kan boka bord till 12.00.

• Snart så....

Muggles, så hade jag med brösten, sov med bh i några veckor. Just det du skriver om att ändra läge gör ASONT. När jag gick upp ur sängen fick jag hålla i brösten trots BH.
    Nu tack och lov har det gett med sig och jag kan oftast sova på mage igen...

Ahhhh...ska du redan lämna blodprov för Kubb??

• Snart så....

Kanon Cicci :) Dig är det ordning på

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???