• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Muggles, Åh, då är det riktigt spännande ju! Ta med dig näsdukar för att vara på den säkra sidan. Även om du inte är en lipsill så märker man ju att hormonerna leker lite med er som är gravida!

• Page

FruL skulle ha massor med jobb så jag antar att hon sliter arslet av sig!

• Page

(Projektet hade drabbats av förseningar *påminner*)

• Snart så....

page, aha du menar såna! Just nu kör jag bara men koftor och stora tröjjor. Har inte riktigt kommit över gränsen när magen slutar ömma så får köra så ett tag till.

Muggles, det är en häftig känsla att se barnet första gången även om det är litet :)

• Snart så....

just ja, Frullan var väl tvungen att åka till hålan pga några papper?

• sweetstreet

Cicci!

Haha! Jag skarattade också gott! Även om det egentligen är tagiskt. Jag menar det låter verkligen som din chef inte borde vara chef?????
    Hm, varför finns det alldeles för många inkompetenta chefer egentligen?

Om du gör som du tänkt, är det "bara" din chef som drabbas då? Ingen av dina kollegor? Det är ju bra om det bara är chefen så det inte sltar med att någon av dina jobbarkompisar får slita rumpan av sig för att det inte finns någon ersättare. Fast det lär du ju ha koll på gissar jag?

• _koko_

*Åter från möte*
    Åh, vad roligt att se er, page och lapinette!! *vinkar*
    Vilken jättefin bild du hade page!

Ni såg nog faktiskt ut ungefär som jag hade tänkt mig, page såg möjligen lite yngre ut än min inre bild. ;)

• sweetstreet

Och tack tjejer förresten för sympatin!
    Det värmer alltid.
    Igår var det rätt ont i magen så jag låg mest på soffan.... :(
    Men idag är det mycket bättre och jag har redan börjat se fram emot nästa ÄL! :)

Mindre, jag hoppas för dig nu! Det låter ju spännande (ja, det är väl bara i denna tråden man tycker att just uppsvälld mage med gaser etc är superspännande och positivt?!+1 ;) ) Andra skule väl tro man var galen. Fast det är vi kanske också??

• Page

Koko! Jag är bara 22 år på bilden! Ser mycket äldre ut i dag...rynkigare och mognare!

• Snart så....

Är Mindre den enda som har BIM snart?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???