• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Muggles: Min chef är en idiot och han har inte varit särskillt trevlig de åren han har varit min chef. Svårt att förklar, men han är i allafall fruktansvärt korkad sen är han FALSK och jag hatar sådana människor. Han tror han är smart och han glömmer vad han säger så det känns som man kommer på honom hela tiden och man blir förbannad till tusen, varför inte vara ärlig och säga som det är med en gång!?
    Sen så är han väldigt beroende av mig (eftersom jag är en stjärna på det jag gör) och en förlust av mig kommer leda till dåliga siffror, he he he... Och ju senare jag säger något, ju svårare får han att hitta någon ersättare till mig externt inom rimlig tid Det kan den f-n ha!
    Jag vill verkligen sätta honom i skiten!

• Lapinette

Snartis ...har en mycket bra ursäkt denna gång. Sitter på ett plan mot Kapstaden men kan säkert hänga med och fika någon gång under våren. Nu har vi ju kommit iordning i lägenheten så finns det mer tid över till annat skoj.

• Snart så....

Lapinette, Sorry visste att du skulle åka men tänkte bara på alla som bodde i stockholm.

• Page

Lapinette, Kul att se dig! Speciellt eftersom du har "vanliga" kläder på dig. Min senaste bild av dig så har du sånna vackra, böljande dansklänningar på dig! Hahaha!

Muggles lycka till i morgon! Minns inte riktigt nu men är det första gången du ska få se barnet eller har du också gjort vul?

• Page

CicciL, Jag kan inte låta bli att skratta och gapa samtidigt! Hahaha, det är inte ofta att människor kommenterar sånt rakt ut! Uppfriskande måste jag säga.

• Page

Förresten...vill ni inte visa upp magen köp några a-linje tröjor och klänningar. De döljer rätt bra!

• Snart så....

Page, Nu känner jag mig dum, vad är A-linje tröjjor?
    Omlott?

• mugglesfan

Page: det är första gången för jag har inte gjort VUL. Jättespännande! Tänk om det inte rör sig därinne, dvs tänk om det är dött? Fast jag är eg inte orolig för det (men noja kan man ju ändå ) pga att symptomen har tilltagit på senaste tiden. Så jag tror nog att det är ngt levande därinne. Undrar om jag också kommer att lipa? Det kommer att kännas skithäftigt att få se det (om det rör sig).

Cicci: visst är det irriterande med människor som förutom att vara inkompetenta och falska dessutom är OSMARTA! Hur fan blir sådana chefer undrar jag ibland? Det har gjorts en undersökning på om inkompetenta chefer vet om att de är inkompetenta och försöker mörka det el om de inte ens är medvetna om det. Det kom fram i undersökningen att de inte ens är medvetna om det...

• Page

Äh, vet inte riktigt vad de kallas. Det är den typen som är utsvängda, typ som en trumpetärm fast på överkroppen. Väljer man lite hårdare material så syns det ännu mindre.
    Eller empireskurna saker, där midjan sitter under bröstet och resten faller löst.

• mugglesfan

Jag har några koftor och speciellt om man lämnar dem oknäppta syns magen inte alls. Men för tillfället är det inte ens så illa att jag behöver köra det tricket. Men om några veckor kanske

Hallå, vart har fruLlan tagit vägen? Är hon redan på bröllopsresa? Näe, inte än va?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???