• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Å Muggles vad roligt!!!! Att få se Slickn´n menar jag!!!!!

Näsdukar låter väl som ett hett tips? Gissar att även de minst bldiga kanske kan bli lite våta i ögat när de ser något sådant?! ;)

• Liten med Mindre

Muggles:

3. Mat ;)

Vet aldrig om ni får vänta...

• Page

Muggles,
    3. Lista med frågor.

Ifall du inte minns en enda när du får se barnet!

• sweetstreet

Snartis, skönt att du itne är lika humörig idag!!! :) Förstår att det måste varit jobbigt! Inte alltid så kul med berg-o-dal-banor. Särskilt inte om det handlar om att åka mellan ilskna toppar och deprimerande dalar....

• Frejis

Hej hej,
    sitter och försöker korrekturläsa eländet till avhandlingen. Tråkigt, men måste göras :( och det innebär betydligt mindre tid framför datorn.

Sweet: Skickar många kramar till dig och du får ta fram så många du behöver. Säg till om du behöver fler, jag kan skicka dem omgående :) Att tanten hittade dig...

Lapinette: Jättefin bild på dig! Har den tagits i Stockholm?

Page: En verkligen annorlunda bröllopsbild, den känns naturnära och på något sätt vild. Tycker att du ser ut som en älva *en midsommarnatt av någon anledning, om man får fantisera fritt*

Jag borde BIMa någon gång i slutet av januari eller i början av februari, men jag koncentrerar mig på att vänta på kallelse från KS. Fyra fem dagar efter ÄL och jag känner inga symptom förutom liiite ömma bröst. Mindre får jag låna din onda mage en stund?

• Frejis

Muggles får du se bebisen för första gången imorgon? Det måste vara en alldeles otrolig upplevelse och näsdukar (stora sådana) borde du definitivt ha med dig.
    Väntar med spänning på en rapport!

• Page

Tack Frejis! Jag kände mig inte som en sådan...snarare svettig, stressad och ville iväg för att påbörja min bröllopsnatt!

När är det dags för att gå upp med avhandlingen?

Några bönor kanske?

• Liten med Mindre

Trevlig kväll alla!

Du får gärna låna en del av den ömma magen Frejis. Skönt att ha dig med på cykeln.

• Snart så....

Sweet, det var verkligen inte roligt igår tur att det går över :D

Var det någon som såg på TV4 fakta igår? De har ett program som heter något typ "förlossningskliniken". Intressant och såg alla glada mammor och trevliga läkare. Ett utbrott av mina utbrott igår var att en ung läkare hjälpte massa mammor och sen ska han hjälpa till vid en vägolycka och blir påkörd och dör. De visade begravningen med familjen och alla nyblivna mammor som kommit. Usch då grinade jag hejdlöst!!

• Snart så....

ojjjjj vad klockan är mkt, måste med bussen

Kram till er

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???