• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Fy, hemskt program Snart så! Undvik allt sånt!

• Page

Jag såg för ett tag sen ( jösses vad många det är som är gravida på teve nu förtiden) ett program om ovanliga födslar. En kvinna födde naturligt i en vattenhåla ute i naturen. Hennes man hade rensat "pölen" och byggt en bänk att sitta på. De hade en läkare med sig men han var med för säkerhetsskull.

Det såg både häftigt och äckligt ut när barnet gled ur henne och hamnade i vattnet.

• Frejis

"Förlossningskliniken", det programmet måste jag ha missat helt. Går det på söndagar?
    Så länge det inte handlar om djur brukar jag kunna botanisera i andras sorg och tragedier på tv, särskilt när jag själv är på uselt humör. Ett dolt masochistiskt drag, vem vet.
    Hur är det för dig Snartis, kan du se sådana program utan "större problem"?

• Lapinette

Frejis - maken tog bilden ute på restaurang med släkten i Frankrike. Svårt att hitta kort där man är ensam....och inte något semesterkort. Snart blir det fler semesterbilder, förhoppningsvis på pingviner, lejon och elefanter. Iiiii!!!! Ser så fram emot semester och värme!

• Page

Förresten, ni som har redan besökt BM...har ni pratat redan om förlossningen? Eller sparar man sånt till i slutet av graviditeten?

• Lapinette

Sweet - jag lär blöda ett bra tag till. Har numera mens i nästan en vecka och i helgen kom maken in till mig i badrummet och talade om att det var blod i sängen. Trevligt, trevligt!

• Frejis

Page - avstår från bönorna så länge maken befinner sig i närheten av mig,tack ;) och han får inga heller :) men en liten böna i magen tas gärna emot.

Framläggninsdatumet är i slutet av april. Ser framemot den dagen då projektet verkligen är över. Har tröttnat på det rejält.

• Frejis

Lapinette: känner igen problemet med bilderna. Tycker inte om att se mig själv på bild förutom bröllopsbilderna där man är stylad, sminkad och fotas av en proffs.

Härligt med semester och särskilt nu, när det är mörkt nästa hela dagen! Fast när snön kom kändes det genast bättre. Det slår dock inte en semesterresa till Sydafrika.

• Page

Frejis, Det är ju snart!! Fungerar det som vid en oppositon fast hårdare? Kommer du ha publik?

• _koko_

Huuuu, jag kan inte titta på förlossningskliniken, det är alldeles för "close-up" för mig...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???