• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Tjihooo, har hittat ett sympptom, dvs små känningar i ena äggstocken. Men då har jag suttit stilla framför datorn och verkligen letat :)

• mugglesfan

Jag läste mitt mastersår i Sydney och vi reste runt i en månad på vårt sommarlov (i dec-jan). Jag har rest både på östkusten som de flesta gör (Cairns - Sydney) och på syd- och västkusten och jag rekommenderar absolut västkusten! Det är där alla vilda djur finns. Jag såg hajar, delfiner, kängurur, emuer, ormar, ödlor, sköldpaddor... En gång blev vi förföljda av vilda emuer - de är stora och hotfulla kan jag säga! Är man intresserad av djur och natur och vill se det där Australien som man föreställer sig (typ från Flying Doctors) så är det östkusten man ska åka till! Folket där är också mindre trötta på turister vilket innebär otroligt vänliga människor och billigare priser...

• Frejis

Jättefina bilder Muggles! Vilken idyll :) och delfinerna verkar ju komma riktigt nära stranden *såg i några bilder i fotogallerin*

• mugglesfan

Nu måste jag rusa - jag kan berätta mer om Australien imorgon om ngn är intresserad!

• Page

Hmmm, jag kanske borde tänka om detta med Australien. Maken vill dit men jag har sagt nej hela tiden. Det låter spännande!

Känning i äggstocken låter ju bra, även om du har letat fram symptomet!

Det ska tydligen vara bra om man är positiv och hoppfull. Bra för immunförsvaret och säkert bra för att bli gravid!

• Frejis

Det låter spännande. Våra släktingar har ett hus i Melbourne som de hyr ut, men jag känner inte riktigt att jag vill binda upp mig för ett ställe när man väl har åkt så långt utan vill hellre vara lite oberoende. Är den typen som måste vara med på alla utflykter och vill göra saker hela tiden, får alltför mycket energi på semestern och brukar behöva semester efter det.
    Det låter definitivt som du har mycket att minnas, hoppas att jag får konsultera dig när vi ska till dit.

• Frejis

Muggles - ja, jätterintressant, ser framemot din berättelse :) trevlig kväll!

• sweetstreet

Hej Frejis!!!
    Tack för kramarna! Nu har jag lagt några här i skrivbordslådan på jobbet! Väldigt bra att ha till hands om man skulle behöva lite kram när man är här.

Oj ska du försvara i arpil!!!!
    COOOOOLT!!!!!!!!!!! :)
    Jag tycker fortfarande att min disputationsdag är en av de mest roliga OCH läskiga saker jag någonsin gjort!!!!!!!!!!!!!!
    Om folk är nervösa för att de ska gifta sig så måste jag säga att det verkligen inte vara något alls, för det var ju BARA roligt!!!!! Jag var supernervös inför min disputation. Men det var ändå en häftig känsla att man gjorde det och klarade av det!!!!!! :D
    Och sedan en hejdundrande fest!!! Som ett bröllop fast enbart för en själv liksom! Alla är där BARA för mig! Ascoolt tyckte jag!!! )

Ja, man skulle kunna säga att det är den absolut störtsa egotrippen jag någonsin gjort! Och förmodligen någonsin kommer att göra... :D :D :D

Mmmmmm..... så jag är lite avis på dig. Nästan.

• Page

Hehehe, när du lägger det fram så Sweet, kan jag inte låta bli att bli sugen själv!

Det måste vara en fantastisk känsla när man har klarat av det! Så många år av förberedelse innan man får ett slutresutlat! Nästan som att få barn.

• Page

Sweet, har du bokat tid för undersökning nu?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???