• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Muggles, jag ska ut på BH jakt snart, mina C-kupor sprängs och "väller" över. Hatar när det blir en kant mitt på bröstet i profil *grrr*
    Fast klagar inte, kul att se hur kroppen förändras...

Ja humörsvängningarna är inte att leka med. Har köpt en gravidbok som beskriver mkt vad som händer för mamman vecka för vecka, både kroppsligt + mentalt. Så kan lugna dig att från V9-V11 så stod det just det du skrev tidigare om humöret. i V10 står det att brösten borde blivit 1 storlek större hahaha sååå allt har stämt i jättebra fram till nu..

• Snart så....

Hur ser fressten din mage ut? någon skillnad?

Förlåt om det blir mkt gravidprat nu

• Snart så....

men vi kan väl chansa på att gå dit tjejer? eller ska vi ta något däe vi vet att vi får bord??

• _koko_

Jag tycker vi kan chansa, det är ju inte så långt till mornington i värsta fall. ;)

• Liten med Mindre

Eller boka ett bord på Mornington kl 13, och gå till Anglais kl 12 och kika. Blir vi kvar så har någon med nummer och bokar av?

• Snart så....

Kokos, Morning har ju inte brunch på lördagar så kanske bra att ha alt 2 klart?

• Bröllopstokiig

Det brukar ju inte vara tok-fullt på Mornington, eller så märker vi inte det för vi är uppe i vårt...
    Vi ses utanför Anglais kl 12 tycker jag! Vi kan ju gå in och inspektera, faller inte det på läppen finns det ju ganska många alternativ i närheten!

• _koko_

Aha, var det mornington som inte hade på lördagar, det fattade inte jag.
    Ok, vad finns då i närheten...?

• Bröllopstokiig

Morinington har brunch på lördagar snartis, som jag har förstått det! Vi var ju där en lördag när jag plussade sen på söndagen efter, eller hur!!!!!??????

• Snart så....

Hahaha får skylla på konstiga hormoner, såg på länken jag skickade att de inte hade det.
    Men du har helt rätt Cicci, vi var där på en lördag då :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???