• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Lapinette, kul att festen blev bra! Jag var på fest i lördags och drack tre glas vin och mådde skit igår. Orättvist! ;)

Koko, kan det vara för att du slutade med P-piller som det gjorde ont mellan mens-tillfällen? Jag har definitivt märkt att det har gjort mer ont sen jag slutade med piller i somras...
    Min mamma blev gravid med mig "av misstag" trots grym mensvärk, så det är lite hoppfullt!

Och ja, jag ska sluta äta transfetter! Allt för bebisverkstaden! :)

• _koko_

Storasystern - nä, inte i mitt fall eftersom jag inte ätit ppiller på snart 3 år och problemen började i somras. Dvs problemen = konstig mens och oregelbunden värk.

• Page

Koko. går det så fort att utveckla endo??

• Page

Jag tror inte att jag kan sluta äta transfetter! Jag gillar naturlig och nyttig mat men jag har också en förkärlek till väldigt onyttig mat. *mmmm fläsksvålar*

• _koko_

Nu blev det förvirrat. :) Ont har jag haft i 7 år ungefär, det är dock endast det senaste halvåret som alltihop varit KONSTIGT. :) Möjligen har mina cystor växt mycket det senaste halvåret (eftersom de inte synts på vul förut) och att det är därför mensen/värken varit så konstigt. Eller så har min kropp faktiskt försökt bli gravid men misslyckats flera gånger.

• Storasystern

Aha Koko, då är jag med. Jag väntar till imorgon och ser vad gyn har att säga...

• _koko_

Page - jag tycker också det känns svårt att sluta med transfetter...
    Men tänk dig att samtidigt sluta med vete och mjölkprodukter... Buhuuuu... ;)

• viktualia

koko - det är ju just vad FruLlan gör- äter varken mjölkprodukter eller gluten och JAG har i alla fall inte några större problem att laga mat till FruLlis - det där med specialmat är en vanesak!!

/Vickan
    född med matallergi

• Lapinette

Page - det är det vi hoppas på! Har lagt resan precis lagom runt ÄL. Började igår att äta Bisolvon och vitaminer för den här omgången vill jag verkligen försöka! Det enda som vi inte kommer ge avkall på (får ta det vid försök 9 eller 10) är vinet. Kan ju inte åka till SA på semester och inte dricka vin! Ska ju t o m bo de sista nätterna på vingård.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???