• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Sweetstreet - håller tummarna för dig att det var falskt alarm för här var det definitivt inte! Dock väntade hon med att komma tills imorse och då kom hon rejält. Väckte mig med värkar så jag lullade ut till köket och tog en värktablett och sen fixade jag lite mer is till drinkarna ikväll . La mig igen och tyckte synd om mig själv. Mannen tröstade så gott han kunde. Nu känns det bättre men usch så uppgiven man är. Så jobbigt varje gång den kommer och nu har vi passerat omgång 7.

Ska nu blanda ihop lite partymusik tills ikväll. Det får bli spellistan från bröllopet minus de äldre bitarna à la Frank Sinatra (även om jag gillar att dansa till dem ...Page japp, jag har tävlingsdansat på elitnivå).

• Liten med Mindre

Massor med kramar Lapinette! Attans elakt att komma sent, och låta oss börja hoppas. :(

Har ägnat morgonen åt att läsa ikapp sen torsdag eftermiddag - det tar en stund. :) Ska väl lulla iväg snart och förbereda våffelfrossa med maken och en god vän + barn.

Känner mig så mysko - det kniper och gör småont i "tjejmagen" (lånar Snartis utryck). Har mått illa av och till sen i torsdags - främst när jag HAR ätit??? Hallå, är det magsjuka? Träningsvärk pga intensiv ÄL? Något annat???

Nåväl - bara att vänta ett par veckor och se. Jag kommer att bli odräglig. Fick ett ilske- och tårutbrott imorse för att mina naglar börjat gå sönder så igen, för att jag är finnig och bubblig i magen, och för att maken kommer med dumma förslag. Stackars maken, han försökte ju bara vara snäll - och så flyger jag på honom.

Trevlig helg alla!

• pirr!

Länge sen! Sjukt mycket på jobbet ett tag. Försöker läsa så mycket det går! Några pluss jag missat eller tanter ?

Nu till en fråga för er som är vana vid clearblues ÄL-test?
    Vad sjutton betyder en stor ring i testet? Har blivit så två gånger idag (testade om) och symbolen finns ej med bland felsymbolerna? Tycker det är fasligt likt ett ägg..

• Moppy

STOR KRAM till dig Lapinette! Jag vet hur det känns.. Men vi ger inte upp! När vi väl sitter där med vår bebbe (för det kommer gå!!) så är det värt allt besvär.

Ha det så superkul ikväll och festa loss ordentligt!

• gladeligen

Jag vet inte hur jag ska bete mig riktigt... Sitter här med ett g-test och ett kryss... Men det är jättejättesvagt, men onekligen ett kryss. Hur säker kan man vara? Jag vill inte bli besviken...

• NuÄrDetDags

gladeligen:
    Jag har någonstans på ett sådant test (tror det var CB) läst att ett pluss är ett pluss, även om det ibalnd är jätteotydligt! Hur långt har du gått över?

Men det är nog bäst om du testar igen, kanske på måndag! Håller tummarna!

• gladeligen

Tack! Jag vet inte hur mycket jag gått över (extremt oregelbunden).
    Jag håller också tummarna för mig =)
    Skulle bli så j-vla glad!

• NuÄrDetDags

Jag gick och kollade på ett test jag har kvar och det står verkligen så (att även ett otydligt plus är ett pluss). Iofs är det testet köpt i England men det borde väl kvitta...

Lycka till!

• mugglesfan

Asch Lapinette, jädra skit!!! Gick in här för att se hur det har gått och blev så besviken för din skull! Gaaaahhhh! Jag som var nästan säker på att det gått denna gång.

Sweet: håller fortfarande tummarna för dig!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???