• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Nu ska jag packa ihop och göra helg!!
    Blev ändrade kvällsplaner dock. Ska ut och äta sushi med några kompisar på ett "nytt" ställe som vi fått rekommendation om. Ett sådant där ställe där man kan ta med egen alkohol, vilket är bra! Då kan man ta med något bra vin man gillar, eller kasnke blir det öl...

Jaja, de ska ha god sushi där iallafall så jag klagar INTE!!! :D

Hörs mer i helgen och jag vill ha uppdateringar på tantläget (eller snarare helts "Inte-tant-läget") Lapinette!!!! :)

• Page

Ha! Min gamla hund, Sweet. Hon älskade barn, mest på grund av att det var så lätt att stjäla mat ifrån dem! Blandras var hon.

• Page

Du också Sweet, angående uppdatering!

Ta med sig egen sprit? Intressant! Har aldrig hört något sånt! Äkta landetbo!

• start september

Page, ta med sig på vanliga restauranger har jag aldrig hört talas om i Sverige annat än på lyxställen och då betalar man dyrt i korkavgift för att de ska öppna.

• Lapinette

Ha, ha....här trodde jag kunde skriva något om min bakgrund utan att Page skulle snappa upp det. Pyttsan!

Tog ett break från datorn för att kolla på George Michael. Såg hans konsert i Globen, vilket var helt underbar. Satt här och hoppade i soffan i slutet av programmet och då säger min make - så här glad brukar du inte vara när du har mens. Meddelade nämligen honom (visa messenger) idag när jag trodde den var på gång men sen har jag inte meddelat att det inte hänt något mer. Vill inte göra honom besviken om den kommer men är superdålig på att hålla ljuga. I alla fall... det är bara ni här inne på tråden som vet om något.

Sympton - gasig i magen och den knölar och bökar. Tror i ena stunden att det är menssmärtor och i nästa så tycker jag inte att det känns likadant. Som sagt...den som lever får se.

• Lapinette

Och nu har jag sett...den är på väg! Hur kan den vara så fräck att lura mig så där? Trodde ett tag att det faktiskt kunde vara möjligt.

• sweetstreet

Å NEEEEEEEJ!!!!!!!!! Lapinette!!!!!!!!!!
    Är du verkligen helt säker!!!???? Har för mig att Cicci och Muggles blödde lite även fast att de plussade?

• sweetstreet

Fy vad arg jag blir!!!! och ledsen!!!!!!
    Jaja Lapinette, jag gör dig säkert sällskap om et par dagar... Suck! :(

• sweetstreet

Page och september,
    Tror det finns något sådant ställe i Stockholm också. Där man kan äta ostar och då ta med eget vin. men jag vet inte om det finns kvar, men det fanns iallafall för ett par år sedan.

Och då ar det såvitt jag vet ingen dyr korkavgift. Bra!
    Fast detta var ingen "vanlig" restaurang heller, utan mer ett "ostställe" vilket kasnke är något lapinette känner till som ju är en expert på ost och vin.

• sweetstreet

lapinette,
    Du får trösta dig med att du nu kan dricka kopiösa mängder vin på er resa!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???