• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Lapinette - STÖR!!!! Det är ju precis såna inlägg vi vill ha jö!!!! Wiiiii, nu jävlar!! :)
    Vi vet redan att det behövs en rejäl fylla för att plussa, så ha så roligt på cocktailfesten!!

• Frejis

Alldeles rätt koko, det är vad vi vill ha! :) Jag gör ytterligare grimaser för att skrämma bort tanten. Hon ska hålla sig borta från Lapinette, så är det bara :)
    Jättekul inlägg Lappis, blir så glad för din skull :) dags att öppna vinflaskan!

• mugglesfan

KUL att höra Lapinette. Missade ditt falska alarm men antar att du fått en liten (brun?) blödning? Det fick jag också, men ingen mens... Håller tummarna stenhårt!

• Bröllopstokiig

Okej, sms i morgon förmiddag!

Jätte spännande lapinette! FAN vad vi ska hålla tummisarna och tårna med!
    Japp, fest på nu! Jag körde 3 dagar i rad, sen testade jag på fylleurin på söndagmorgonen FETT PLUS!

Lycka till!

• Snart så....

Samma här, bakfylleurin är nog det bästa :D :D
    Håller tummar och tår!! ska övertala Kick´n att även kan göra det

• Lapinette

Tack allihop! Vi får se...jag pappersmuffade lite blod precis innan lunch men ännu har inget kommit. Tanten kanske ligger där och lurar men så här sen har hon aldrig tidagare varit.

Helt OT - vad skriver man till grannarna, alltså vi har inflyttningsfest bla bla? Något som inte känns så stelt? Help!

• mugglesfan

Idag tänker vi ha inflyttningsfest. Vi planerar att hålla på mellan kl ... och ...
    Kom gärna och säg till om det är för hög volym så lovar vi att sänka!

El nåt liknande. Spelar inte så stor roll - folk blir bara glada över en lapp!

Yes, yes, yes, Lapinette, jag tror minsann att det är en liten blödning sådan som jag och Cicci också hade

• Bröllopstokiig

Nu ska jag tacka för mig!

Ha en trevlig helg!

Nu håller vi tummarna för dig Lapinette!

KRAM

• Page

I dag tänker vi fira att vi har flyttat in i detta trevliga hus (brf) med en inflyttningsfest.

Vi hoppas att vi inte skrämmer iväg våra nya grannar men om ljudnivån är för hög kom gärna förbi och säg till. Det finns alltid en drink för oväntade grannar!

• Page

Muggles....du lever!! Inget tak som har ramlat i huvudet på dig. Skööönt.

Lapinette, åh, en spännande uppdatering! Det lover faktiskt lovande.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???