• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Jag har inget alls planerat i morgon, så då passar när som helst. Söndag är inte lika bra för mig, då hoppas jag på snölekar söder om stan. :)

• Snart så....

Vågar man berätta för de närmaste kollegorna att man är gravid innan V12??
    Har berättat för en som är även kompis på fitiden men har en till som jag umgås med till och från. hmmmm så svårt

• Snart så....

ahhh så fika imorgon, ungefär vilken tid?

• _koko_

Skratt - jag tycker du hanterar det på helt rätt sätt Lapinette!!! Mer sprit till folket! Får jag komma? :D

Glömde: Vi kan självklart höras och bestämma per sms!

• Snart så....

Ja helt klart mer sprit till folket ni som får dricka!! Tänk på att ni har vår kvot att uppfylla oxå :D :D :D
    Vem dricker rödvin för mig ikväll??

• Moppy

Men hallå!! MOPPY måste ju vara en Mops! Det hör man ju på namnet! Hi, hi, mitt nick har visserligen inget med Moppsar att göra, vet inte var jag fick det ifrån, alla andra nickar var upptagna...

• Moppy

Update från mig; jag mår ILLA!! Ehh.. har precis haft mens och väntar på ÄL men känner mig gravid. Hur är det möjligt? Kan någon be mig att sluta med dessa dumheter??

• Snart så....

Moppy, du kanske är gravid trots allt??

• Bröllopstokiig

Jag kan tänka mig en fika vid 13:00! För då kan man kombinera den lite med en extra stor bulle/fralla till, så blir det nästan som lunch!
    Men vi kan höras via sms i morgon!

• _koko_

Moppy - Sluta! :D

Snartis/Cicci - tänk på att jag bor i förorten och behöver en timme på mig att ta mig in till stan... :)

snartis - jag dricker nog inte rödvin för dig ikväll, men om nån av er vill ha nån som täcker in vitvinskvoten kan jag ta den. Vet ni förresten, jag GLÖMDE att jag skulle dricka vin när jag kom hem igår, har det NÅNSIN hänt förut??? Måste vara de där jäkla sprutorna. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???