• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Lapinette

Inser att jag har missat både hundanalyser och bikinistories. Trist men prioritet är jobb denna och nästa vecka. Får se om jag hinner läsa lite på söndag då jag är bakis efter vår cocktailfest.

• Bröllopstokiig

Lappis! Som jag skrev igår kändes det som mensen var på "g" för mig med hela tiden, jag spran och pappersmuffade stup i ett för att jag kände "nu", men det var inget där
    Så det kan vara ett gott tecken nu då! Herregud, dag 30! HOPPAS

• Lapinette

Cissi - har lärt min man ett nytt svenskt ord - pappersmuffa. Ha, ha!!! Tänk er när han sitter och säger det vid frukost (med fransk brytning). Han påstår att det ordet är lika användbart som lyktstolpe (som jag också *stolt* har lärt honom).

• Bröllopstokiig

Lappis: Hoppas han inte använder det ordet själv i andra sammanhang *asgarv* tror inte det finns med i svenska ordboken liksom

• nu är jag fruL

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lappis
    jag håller tummarna
    precis som för cicci så trodde ju jag att jag skulle få mensen också. Pappersmuffade flera dagar runt BIM och hade ALLA menskänningar. Men den kom inte
    hoppas hoppas hoppas!

snartis
    bra jobbat med försäkringen ska också ta den men är inte i v10 än...

• nu är jag fruL

jag tycker pappersmuffa ska in i ordlistan!

• Storasystern

Visst ska pappersmuffa in i ordlistan!!! Tandborstsex också!!! :)

• nu är jag fruL

ha ha ha nu har jag kollat min hundpersonlighet
    ha ha ha

Tyvvär blev jag inte min favorithund, mastiffen utan
    ha ha ha
    en LITEN hund.
    Jag som är allergisk (psykiskt) mot små hundar.
    fast när man läste beskrivning så var den cool och överenstämde.
    Här kommer ett utdrag

Mopsen livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens.Mycket hund i litet format med stor personlighet som varierar från en mops till en annan.

Mopsen är hundvärldens clown ha ha ha fylld av energi och humor och den strålar sig gärna i uppmärksamhetsglansen.

De är självsäkra nog att känna till sitt eget värde och är i princip orubbligt harmoniska.

Mopsen älskar andra hundar, ju större desto bättre. Får den inte den uppmärksamhet den förväntar sig är det andras förlust, mopsen drar vidare till någon som bryr sig... Tvärtom så är den oerhört energisk och med på det mesta, och det bästa dne vet är att få komma ut på galej.

Ha ha ha tyckte det stämde.
    Clown, gillar fart och flät, galej, andra människor, iderik, självsäker
    ha ha ha
    jag ÄR en mops

konstigt eftersom jag är 1,77 och smal....

• Lapinette

På vilken sida hittar jag detta om hundanalyser? Sorry, jag är lat.

• Frejis

Kul frullan :) det är ju en stor hund i litet format. Som dessa små hårt förpackade kramar som Sweet skickade... det blir mycket när man tar fram dem :)

Det finns förresten en svart mops nära mig på Sveav. som jag ser nästan varje morgon. Hans husse rastar honom och de verkar vara oerhört samspelta. Hunden ska dessutom alltid ut på Sveav. en bit för att göra "sitt" och det hjälper inte att försöka dra tillbaka honom. Himla söt är det också :)

Ang ordlistan: Vi får väl skicka in några förslag till Sv. Akademin... :) känner nästan för att göra det faktiskt :) det vore ju synd om svenska folket missade nya möjligheter att uttrycka sig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???