• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

ja det är en väldigt skön blandning av allvar och trams.
    Jag menar jag har ju själv varit här och deppat järnet, ältat problem, haft ångest och mått allmänt skit. Alla har ju ställt upp till tusen.

men sen ´har jag ju också förpestat tråden med allehanda värdelösa inlägg, information och åsikter.

apropå det
    MUGGLAN
    du får INTE prata skit om tyskarnas mat eller för den delen om något om tyskland.
    Det är ju liksom mit favvoland. Känner mig mycket försvarsbenägen idag. så akta dig.

Fast jag kan ju säga att det är ju tur att jag kan skylla på gluten intolerans för...ja just spätleze är ju så....underbart gott och vad SYND att jag inte kan äta det

näe men jag gillar verkligen tyskland ett asknäppt land visserligen...men vänta...just det jag passar ju in.....

nu var vi där igen...
    Värdelöst svammel....

• _koko_

Men vaf*n är det gluten i potatis också? Fast det förstås, man blandar säkert potatisen med mjöl... Var inte i köket när X knådade så jag kan inte receptet...

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    vad söt du är
    tror ni kommer klara er bara bra!

Fast jag brukar erbjuda mina kollegor ett band med fruLlan babbel på om de får abstinens av att det är tyst för en gång skull.

Hmmm kan man lägga in nån repeat funktion som dunkar in nåt av mina gamla inlägg då och då.

Jag menar jag skriver ju oftast samma smörja så spelar det någon roll att inlägget är gammalt

• nu är jag fruL

kokos
    Jag har för mig att de har lite mjöl i...men det kanske inte är överallt. Det SKA ju vara bara potatis....men jag vågar inte chansa

• sweetstreet

JA FruLLis!!! En knapp som skickar in härliga FruLLiga inlägg då och då när du är kollar in lejon! Vore ju super!!!! :)

• _koko_

Hahaha, härligt att du ser det positiva i allt - bra att ha gluten att skylla på! :D

Ja, muggles eller jag kan ju skriva ihop något som automatiskt postar inlägg från dig med jämna mellanrum... Hmmm... Jättebra idé!! :D

• _koko_

Jag försökte surfa med mobilen efter operationen, men eftersom den inte gallrar bort alla sidlänkarna här ovanför är det i princip oöverskådligt tyvärr. Den orkar knappt ladda hela sidan...

• sweetstreet

Exakt Koko förresten,
    jag har egentligen tänkt att nästa gång tanten inte kommer i tid ska jag låta det gå åtminstone en vecka! För en gång var hon ju faktiskt 6 dagar sen och då testade jag men hon kom dagen efter. Kändes så j-vla surt!!! :(
    Så jag har verkligen bestämt mig för MINST en vecka utan tant innan test. Men sedan vet man ju inte ifall man verkligen kommer kunna hålla sig. Kanske blir man så spänd ändå att man rycker till sig en teststicka efter "bara" ett par da´r.
    Man kastas ju mellan hoppet att det ska vara plus och tanken att "det är bättre att veta även om det är negativt" (i dubbel bemärkelse då).
    Men men, vi får se. Om tanten kommer hopps jag att hon kommer i tid, för ju fler dagar som passerar efter BIM ju mer åker ju hoppet upp, och ju hårdare blir ju fallet om hon då kommer knatande sent.

• nu är jag fruL

Ha undrar om jag kommer tillbaka från Safarin
    Jag äter ju konstant nuförtiden. Så jag kommer vara jätte god och saftig när vi ska ut på savannen. Gissa om lejonen kommer slåss över att få tugga på mig
    och eftersom konditionen är borta så kommer jag inte orka springa heller när hela flocken kommer.

precis som om JAG skulle kunna springa ifrån ett lejon
    ha ha ha
    jag kan ju för sjutton inte ens springa ifrån en reumatisk tant på kryckor

när jag får nog sitta kvar i jeepen och....ÄTA

ha ha ha
    Min mamma säger att det är bra att vara rund för då finns det mer av en att älska. ha maken min kommer få mer och mer att älska hela tiden
    HURRA för det

• _koko_

Ja, det är så otroligt svårt att låta bli att testa, men man blir ju så leeeeedsen när minuset dyker upp i fönstret... :( :(

Haha, fruLlan - Tänk om bilen kantrar då?? :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???