• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Återbesök= hulkade upp de klunkarna jag tog.

Sno=ditt fina omtänksamma inlägg!

• start september

Nu fattar jag! Stackars dig, inte kul när det kommer upp.

Du behöver inte sno, du lyckas nog skriva ett minst lika omtänksamt själv

Gonatt och lycka till med äggen (alltså de kokta, och för all del de andra också så klart)

• Page

Men det kan jag ju inte göra! Har redan förstört mina möjligheter till att vara omtänksam efter mitt OT och egosnack!

Godnatt! Tack för lyckoönskningarna! Hoppas att mina ägg (inte de som ligger i kylen) lyssnar nu!

• Page

Kul test förresten! Varför ska man göra personanalyser när det finns färdiga tester?

Finns det några "så blir som mamma"-tester? Måste googla lite...

• Page

Så blir du som mamma, ska det stå.

• sweetstreet

Urrk, proteindrink tycker jag lät ääääääckligt!!!!!!!!!!

Är det sådan där "bulk" som body builders dricker. Uääääääh!

Nej Page, bättre upp kan du!
    Lite GOD mat och GODA drycker kan du väl ändå passa på att njuta av istället!

• sweetstreet

Och FruLLan!

Haha! :) Jag ser snarare framför mig att DU jagar Lejonen istället för tvärtom!!!! Med en sådan hungrig Boris i magen känns det som om du lätt skulle kunna äta upp ett helt lejon!!! :D :D :D

Fast det är klart. Med tanke på hur otroligt fina lejon är, och hur kattlika (ja de är ju kattdjur ja) så har du säkert inte hjärta att tugga i dig ett lejon där på savannen??? ;)
    Nej du får nog ta och hålla till godo med något savanngräs även om det låter jädrigt torrt... Knastrar säkert störtskönt mellan tänderna! :D

• sweetstreet

Page jag tycker dina bikinbrallor låter spännande!!!!! Alltså, finss det något tyg alls som håller ihop snörena, eller är det liksom bara lite snören på härsan o tvärsan?????? ;) :)

*jättenyfiken* :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???