• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Själv är jag en sån som nuförtiden inte tycker att jag är sådär supersnygg i bikini faktiskt. Lite för mycket mellan bh:n och byxorna, hm??? Alltså sådant som liksom "sticker ut". Och dett är ju inte alls någon gravid mage för DET hade ju varit fint. Nej detta är mer något skumt (och betyldigt "lösare i konsistensen" än än mage med barn i, och som kommit lite vartefter på senare år... ;)

• sweetstreet

September!
    Hoppas ni fåt till det riktigt bra innan ÄL då eftersom du ska bort efter själva böjen!!! :)

Är det snart ÄL för dig eller är det ett tag kvar?

• sweetstreet

Och Frejis!
    Kramar kan man aldrig få för många av väl?? Iallafall inte om de kommer från rätt personer! :)

Men jag tänkte att ibland är det alldeles tillräckligt med bara en eller två små, så mina förpackade kramar var mest så att du skulle kunna ta de när det liksom passade dig! ;) :)

• Page

Japp, prottedryck smakar brottarbyxa. Men jag provade ngn ny variant som skulla smaka "jorgubsvatten". Pytt, den hade också den vidriga bismaken. Så det blev 3 ägg, röd mjölk och valnötter i stället. På vanlig mat så klart!

Det är inga trådar på bikinin. Framifrån är det som en myyycket låg hipstertrosa, lite v-formad (man får pillra in krullet) och bak är det som en väldigt tjock string.
    Men du var kanske ironisk och ville inte alls veta? Ibland kan jag vara lite seg på ironi...

Snart kan vi skriva en saga om FruLlan, Boris och det hungriga lejonet. Eller den hungriga FruLlan, Boris och det rädda lejonet.

• Page

Äh, egentligen är det inte många som är snygga i bikini. I alla fall om man är över 15 år.

Jag ska prova om akutträning kan strama åt bukmuskelaturen lite, men om inte så skitsamma. Jag klämmer på mig den, sträcker på ryggen och låtsas att vara världens snyggaste människa!

Räknade lite i dag och kom fram till att jag inte alld har äl på semestern. Synd...

• Page

Den långdragna sagan om Pages bikiniproblem är slut nu. Snipp, snapp, snut och så var sagan slut.

Och detta är inte som Shrek, det kommer ingen del 2!

• sweetstreet

Låter bra att du skippat proteingucket nu Page. För det verkade bara FÖR trist!

Och jag tror du kommer se strålande ut i din bikini när du lätt och ledigt strosar fram längs de sköna stränderna!!!! Mmmmmm!

Här har det plötsligt dykt upp en massa blöt snö som liksom "forsat" ner från den blygrå himlen, så jag längtar också till varmare breddgrader!
    Dett är nog mitt "värsta" väder. Föredrar lugnt 20 minusgrader framför pendlande mellan noll och en minus, och j-gt blöt snö som liksom snöar från sidan i vinden!!!!! Usch!! Inte alls skönt!

• sweetstreet

På tal om vädret!

Jag är lite orolig för Muggles!!!!!! :o
    Läste på DN:s och SvD:s hemsidor att flera dött i Europa, bl a Tyskland av den kraftiga stormen!!!! Och det var väl flera flyg som var inställda. Hoppas iallafall hellre att Muggles sitter och har trist och långtråkigt på någon flygplats eller på ett tråkigt hotellrum, än att hon är i ett flygplan i full storm!

Om du ser detta imorgon muggles så KRÄVER jag att du loggar in dig och ger ett livstecken ifrån dig!!!!!!!
    Jag bryr mig inte ett fikon om hur många nördiga tyskar som står och kollar vilka sidor du surfar på eller om din chef står bakom din rygg heeeela tiden, eller att de hotar dig med att rulla in dig i sauerkraut om du surfar på nätet! Du MÅSTE verkligen höra av dig så vi vet att allt är bra med dig och Slick'n!

• nu är jag fruL

morrn morrn flickor, tanter och damer

Till att börja med
    MUGGLAN ho hooooooo
    var är du?????
    Hur gick det med flygresa igår? Kom du iväg eller sitter du på någon kneipe och hinkar weissbier? HOPPAS det! Jag såg bilder på tv på plan som försökte lyfta någonstans i tyskland och det så INTE kul ut.
    fast det är klart, det vore säkert super skönt för dig och pyret att komma hem.
    Hör av dig.

page: jag tycker att du fyller din plats i tråden mycket bra. Sluta tramsa! Och vad det gäller din bikini ( näe den sagan är inte alls slut...) så blir jag helt grymt förundrad över att någon köper en string bikini
    varför??????

eller alltså nu ska jag inte döma alla efter mig. Men jag menar, det blir ju så mycket skinka som tittar fram.
    på mig alltså....
    kan du inte ta en bild på din bikini och lägga iupp på fotosidan. jag är grymt nyfiken

Lapinette:
    Hur går det????? Mina tummar krampar och jag har lite problem att äta när jag håller tummarna så hårt. Såååå hjälper det??? Hoppas verkligen det.
    Hoppas även för sweetan som vel också Bimar nu snart. Någon annan?

annars så....just...jag mår illa
    det är inte akut eller kräkilla hela tiden. Men ett molande illamående
    ja så gick det bara för att jag sa att det var det enda jag verkligen inte ville...bli illamående.
    Och jag äter hela tiden osv, men det hjälper inte.
    det enda jag kan hoppas är att det går över till resan. Nåja det är bara att bita ihop.
    Om inget vill komma upp förståss....då får man släppa lite på bettet

dessutom är det helt löjligt vad min kondidtion har försvunnit. det hade jag ingen aning om att det skulle bli så när man blev gravid.
    Det är ett skämt. Jag orkar inte ens CYKLA den korta biten till jobbet
    det som jag innan inte ens märkte av orkar jag inte nu.
    Dessutom så får jag kramp i benen och blir heeeelt slut.
    Vilket skämt.

uj uj uj nu ska jag sluta gnälla. det är ju faktiskt inte alls synd om mig... Lite sviter av boris får man ändå faktiskt lov att vara glad för.

frejan: fyyy vad sköbnt att det blir utredning! Men jag tycker det är så skumt att det inte funkar när det inte är något fel på varkjen dig eller maken.
    Jag vet att det är så i massa fall och inte bara för er. MEN är det inte konstigt. Om båda funkar liksom...varför fungerar det ändå inte?
    Snacka om att man blir arg! det måste ju på något sdätt vara liiiiite lättare att ta att det inte fungerar om man vet att ens ägg inte är okej eller så,. MEN om allt är bra och det ändå inte fungerar...ja då blir man ju arg.

Men det är ju skönt att ni kan få hjälp. Hur länge får ni vänta om ni ska göra ivf utan att betala själva. är det som för kokos 1,5 år eller har ni stått längre i kön för att ni utrett er ett tag?

puss och kram till alla

• nu är jag fruL

apropå försäkringar som diskuterades igår (eller när dety nu var) så läste jag på en site att det finns gravidförsäkringar som gäller från v 10
    alltså inte från v 20 som vi sa då.
    Den tänker jag teckna i fall man får mf eller så,....
    jag tro att det var trygg hansa det med.
    ska kolla upp

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???