• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Storasystern - att behöva vara hemma från skolan låter tyvärr likt endo... MEN det är bara ca 40% som har problem med barnalstring, glöm inte det! Peppra gyn med frågor och ta upp endo om inte h*n gör det själv!! En del läkare verkar man behöva hålla i handen...

Lapinette - skit då, hoppas cicci har rätt.

Stormis - vi ser fram emot bucklan från BT (eller fakturan för att vi tar upp för mycket plats :D)!

Victoria - skönt att det börjar lösa sig, fy vad hemskt att behöva gå igenom det där!!!

FruLlan - Det är bra, vi står stadigt som boxboll! :) Enligt boken var det "avglutifierat" vete??? Kanske något genmodifierat som bara finns i usa?

• Page

Lapinette, Jag hoppas att dropparna bara luras med dig men jag förstår att du inte är hoppfull. Hör av dig då och då med vidare info om huruvida tanten är äkta eller ej.

• Page

Victoria, Helt fantastiskt! Det verkar lösa sig!!

• Page

FruL, Orkar du berätta vad som har hänt? Vräka ur dig lite skit?

• Page

FruL, Vad händer? Äter du lunch, jobbar för fullt, lappat till någon?

• nu är jag fruL

kokos
    Avglutifierat vete ha ha ha det lät himla kul.
    Det har jag aldrig hört talas om att det finns här. vete stärketlse och sånt tjafs får det vara lite i glutenfri kost, men bara lite. Gränsen går vid 20ppm tror jag. men i USA finns ju allt...

jag hoppas också för lappis.....

mugglis vart är du???????? hör av dig snälla !!!!!! fast jag tror fortfarande att hon sitter och hinkar öl

orsaker till mitt utbrott....
    förutom hormoner så är det vel STRUUUUULLLLL!!!!

jag klarar inte av dåligt skötta projekt. (Det är därför jag vill leda dom själv )
    men nu får folk inte gjort sina bitar och då får JAG lov att offra den enda kvällne jag har hemma med make och häst för att åka hit och godkänna papper.
    DIrriterande som sjutton särskilt som de skjutit på tidplanen tusen gånger redan.
    Ähh det är massa mer strul. em det utlösande var just att jag måste boka om allt annat5 jag hade planerat in och andra uppdrag och möten och komma hit för att de inte kan göra sitt skit i tid....

• nu är jag fruL

ha ha ha
    det lät ju inte så farligt när man förkortade ner det hela så där i ett stycke.

men det är ju så att jag redan reser så mcyket och inte hinner med mitt EGET liv utanför jobbet som det är.
    och så måste jag ställa upp och resa ännu mer.

det stör mig enormt. jag menar jag har ju ett ansvar för hästen, maken och katterna också... för att inte tala om alla försummade kompisar.

Näe har man en plan får man hålla den...

• _koko_

Förresten, skulle vi fika i helgen, cicci? Snartis?
    Vädret ser ju inte toppenkul ut, så helst vill man väl låsa in sig med en brasa och varm choklad...

• _koko_

Asså jag FÖRSTÅR verkligen att du blir arg på sånt fruL!!! Själv går man ner i brygga för att vara klar i tid och göra allt på bästa möjliga sätt, och så skiter alla andra i det och bara förutsätter att man ska kunna anpassa sig...

• Page

Jag vet att jag är blåögd och inte alltid har den bästa arbetsmoralen men om projektet redan är försenat, kan du inte ta dig din lediga dag?

Riktigt surt om du jobbar som en tok och andra maskar.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???