• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Ah, det hadlar visst inte bara om en dag...förstår att du inta kan skita i allt då!

• nu är jag fruL

page
    när om projektet är försenat så innebär det istället att man måste jobba mer för att ta igen förlorad tid...
    Att vara ledig funkar inte...

Jag är bara glad att jag slipper vara kvar och jobba i hålan i helgen...

Nu låter jag lite stöddig...men HADE jag varit med i proh´jektet från start hade detta inte hänt...
    jag kom ju in för att styra upp när det redan gått käpprätt åt helvitte

• Page

Måste du arbeta hemifrån i helgen? Eller får du någon liten ledighet ivf?

• Page

Det kommer säkert bli ljuvligt att åka bort och inte tänka på arbeten en liten stund. När är det ni åker?

• Page

Hehe, vilka bra tips jag ger! Rymmning från arbetet och klassisk bortträngning! Sålla bort 90% av det jag skriver..

• Snart så....

*mätt och belåten*
    åhhh vilken underbar lunch med kladdkaka+grädde till efterrätt :D
    Kick´n bara krävde det hahahah

• Bröllopstokiig

Koko, jag fikar gärna i helgen. Jag tänkte gå på stan lite i morgon och tar gärna en fika eller så antingen lördag eller söndag.

• Bröllopstokiig

Snartis: VART äter du lunch?????????? Jag vill också ha kladdkaka! Eller vad som helst går bra just nu!

• Snart så....

Cicci, vi åkte till Enskede Krog, de har speciellt goda luncher med efterätt på fredagar :D :D
    Passade jättebra för Kick´n

Fika, har inte riktig koll på helgen än, min bror kom upp från skåne igår så vi bestämmer nog helgen över middagen ikväll. Kan vi höras per sms?

• Lapinette

Mon dieu vilka utbrott det har varit här inne medan jag varit på lunch med tjejerna på jobbet. Ser röda gubbar överallt på tråden! Vad händer, jobb som inte är skoj?!

Har pratat ut med mina kollegor. Jag vet farligt men alla vet ju att jag är snart 37 och gifte mig i fjol = försöker att bli gravid. Har inte varit på toaletten igen...vill inte se blodet. Istället har jag köpt mer sprit till festen imorgon.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???