• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Eller:

"Vi tänker ha fest ikväll" bara, och häng med en påse öronproppar som de kan plocka ur, moahahahaha...

Eh, nä, kanske inte det bästa förslaget idag... :)

puss på er, nu drar kokos också hemåt, vinflarran hägrar!

• Page

Skriv något halvsmörigt Lapinette. Även om det är genomskinligt så brukar man köpa det!

• Snart så....

nu ska jag oxå bege mig hemåt, vi hörs imorron fm kokos & Cicci.

Ha en trevlig helg

Kram på er

• Page

Hahaha, jag gillade ditt förslag skarpt Koko! Det skulle faktiskt funka. Lagom charmigt och galet så det skulle kunna uppsakttas av grannarna!

• Lapinette

koko - lika galen som alltid, gillade idén med öronproppar men vet inte om grannarna uppskattar det. Tur nog så de som bor runt oss är i vår ålder så de skulle nog fatta piken.

Jag tar med mig datorn och skriver i helgen vad som hänt (tanten och festen)!

• Page

Ha en trevlig helg alla ni som går hem nu!

• sweetstreet

Å vad glad jag blir! Dubbelt glad!! :)

Tittar in på tråden (lite sent för jag har jobbat...:o) Och vad ser jag då?
    Jo först ett inlägg från Lapinettan om att tanten INTE kommit!!!! Jag säger dom FrulLan snart får jag kramp i tummarna!!

Och sedan Muggles!!!!! :)
    Å, jag känner mig så lättad!!!! Du har inte blåst bort i stormen i Tyskland! Var ju faktiskt lite orolig... :?
    Har du kommit hem till Sverige nu då, eller blev du fast i Tyskland och skriver därifrån?

• sweetstreet

Ha en jätteskön helg och mysig fika ni som ska ses imogon! :)

• Frejis

Muggles: hoppas att resan gick bra :) och Grattis på födelsedagen! :) :) :) Hoppas att året kommer att bli precis så som du önskar dig och även bättre :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???