• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Grattis Muggles!!! Hoppas du får en trevlig kväll med mannen!

Lapinette, det låter ju otroligt plussitivt! Sååå spännande, nu måste jag ju se till att logga in i helgen för att kolla läget! Glöm inte att rapportera! :)

Grattis i förskott Frejis (om jag inte hinner in hit imorgon)!!

Nu ska jag gå hem och dricka sjunka ned i soffan, dricka vin och kolla på nån mysig film. Sååå skönt en fredag! :)
    Trevlig helg på er!

• Storasystern

Glömde säga till Sweet, du måste också rapportera ju! :) *nyfiken*

• Lapinette

Sweetstreet - jag har normalt på dag 29, en gång 28 och två gånger på dag 30. Idag är det 30 och när jag haft den sent förut har den kommit på förmiddagen...så just nu är den rekord sen. Vågar knappt gå på toaletten för då kanske hon dyker upp. Uuuuhhh!!! Måste ju kissa!

• Lapinette

Tack för tipset med grannhuset. Ska försöka ta mig in där med och sätta en lapp!

Lovar att rapportera under helgen. Nu är det dags för spinning med maken. KRAM

• sweetstreet

HAha Lapinette!
    Det är bara att fortsätta pappersmuffa!!!!! :D :D :D

Det hjälpte ju för Cicci och efterföljande plussare! :)

• sweetstreet

Syrran, jag tror inte det blir någon lägesraport i helgen? :?

Gissar att ifall tanten dyker upp på lördagen eller söndagen kommer jag vara såååååååååååååååååååå deprimerad att jag inte orkar med att logga in här.
    Och om tanten inte kommit på söndagkväll så tror jag nog ändå inte att jag "litar" på hennes frånvaro så jag kommer i såfall bara att vara nojig här inne! ;)

• sweetstreet

Jag längtar också till ikväll1!!
    Känner mig så himla Fredagskvällssugen!!!! (finns detta ord i svenska akademins ordbok??!)

Tror det blir vitt vin ikväll! Mmmmmm!
    Och svärdfisk!! :) Tycker jag är jättegott men har aldrig vågat testa att laga till den själv förut, men ikväll har jag planer på att testa! :)

• sweetstreet

Nu måste jag jobba lite igen!

Kramar till er alla som går hem! Ha en skön helg! :)

• Lapinette

Tillbaka från pappersmuffande och det är något svagt rött men inte ser det ut som blod...Nu går jag och kör ett hårt spinningpass. Sen tycker jag att hon borde ha visat färg.

• Frejis

Lapinette, Sweet, Systern :) tack tjejer :) önskar trevlig helg till alla och som sagt - ingen tant :)
    kramar till alla

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???