• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

koko, behöver oxå 1 timme på mig att ta mig in till stan och vi inte möts utanför så man kan ta bilen?

hahahah du kan gott så dricka vitt istället då :D jag är inte så knösslig hahaha

• Bröllopstokiig

Hörrni! Jag kan tänka mig att ta min bil till er någonstans, tack och lov har jag GPS så jag hittar lättare då

Bestämm NI.... Men om ni känner er stressade och har annat, så är det ok för mig! Vi ska ju ses nästa helg!

• _koko_

Jag känner mig inte ett dugg stressad, vill gärna aktivera mig i helgen! Annars kommer jag bara ligga i soffan...

• _koko_

Då dricker jag vitt för dig ikväll snartis, blir en flaska lagom? :D

• Moppy

Tack Koko... jag är INTE gravid (fast faen vad det känns konstigt....). Jag kanske är en sån där som får mens fast man är gravid (NEEEEJ Moppy!!)

• Snart så....

perfa :d :d
    skål!!!

• Snart så....

buhu varför blev det inte stora bokstäver???

• Snart så....

Näää jag har inte heller så mkt att göra i helgen, vill bara dubbelkolla så bror min inte har hittat på något som han inte har berättat om

Vad föreslår ni för ställe att fika på då?

• _koko_

Åhh, vad svårt... Fikar jag aldrig eller?

Vi kan ju prova saturnus? Annars tycker jag att ginos coffee på odengatan (nära sveavägen) brukar ha mycket gott.

• Snart så....

jag är ruggigt dålig på fikaställen, fikar nog aldrig

bestäm ni fast träffas gärna lite senare, *hungrig gravid måste äta ordentlig lunch*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???