• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

FruLlis.. ha ha.. är DU en MOPS.. hi hi.. jo kanske..

Min farbror har en mops, en helt SANSLÖS liten skapelse! Hi hi! Mopsen Mojje är coolast i världen och ger ifrån sig mystiska ljud hela tiden... men DET gör ju inte du! Hi hi.. inte i närheten av mig i alla fall...

När blir sista besöket i hålan förresten?!?!

• Storasystern

koko, eftersom du är vår expert, hur yttrar sig endo? Jag har haft så himla ont i äggledarna ett par månader till och från och igår sa en kompis att det kunde vara endo... Det kändes ju lite motigt, vad tror du som rä expert?

• _koko_

Syrran - fniss, det är lite svårt att avgöra utifrån det du skrev...

Ofta har man väldigt ont under mensen och ibland även under äl. Vanliga symptom är även riklig och/eller utdragen mens. Har man endo-cystor på äggstockarna kan de synas på vul, men det kan även vara vanliga cystor. Det finns de som inte har några symptom alls och ändå har endo.
    Det typiska är dock att man har VÄLDIGA smärtor, alltså "kan inte stå upprätt-smärtor".

Har du ont hela tiden? Har du gjort vul? Det kan ju vara endo, eller vanliga cystor.

• nu är jag fruL

kokos
    Förvärrar vete endo???? Det hade jag ingen aning om!

Men är det bara vete eller är det gluten i vetet? Vet man det?
    För är det bara vete så är det ju busenkelt att bara byta ut allt vete mot andra sädesslag. Man får ju börja köta annat bröd osvm
    Är det gluten så måste du ju byta ut även de andra vanliga sädesslagen
    MEN det finns så mycket glutenfria produkter så det är inget problem. det är lätt som en plätt
    i´ll help you dear

vickan sista resan till hålan går månadsbrytningen jan/feb. just nu håller jag på att bråka om att jag ev måste komma hit för att skriva under papper på måna. Men jag KAN INTE då
    ihhhhhhh arggggggggg

• viktualia

lagom OT....

FruLlis - hoppas att vi kan lyckas ses nån mer gång innan du slutar besöka skojhålan! *kram på dig*

• nu är jag fruL

det får vi se till vickis.

• nu är jag fruL

förresten så tyckte jag att jag passade rätt bra in på mops beskrivningen som var till testet

• _koko_

fruLlan - Jag har ju inte kommit så långt i boken ännu, men det verkar vara just vete (nån kvinna hade uteslutit vete och några månader senare ätit en paj med glutenfritt vete och mått jättedåligt efter det).
    Men det är ju bara ett exempel, återkommer när jag plöjt igenom kosthållningsdelen, just nu läser jag biologi! :D

• Storasystern

koko, jag har alltid haft rejäl mensvärk! När jag var yngre (innan p-pillerstart) var det så att jag låg hemma en dag och hade ont. Men jag har inte brukat ha ont i äggledarna/äggstockarna...
    Nåja, ska till gyn på tisdag så får vi se vad de säger!

• Lapinette

kaninen har pappersmuffat och sett spår av blod. HELVETE!!! Hade börjat planera in mammaledigheten och hur jag skulle göra med mina projekt och hittat en bra lösning .

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???