• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Måste iväg nu, men kommer tillbaka senare idag. Ser framemot fler hundanalyser och annat trevligt :)
    många kramar till alla :)

• _koko_

Frejis - Vi har inte ens fått köplats ännu, bara en bekräftelse på att de fått remissen... Så det dröjer sannolikt MINST 1½ år innan vi får landstingsförsök.

Men eftersom det är som störst chans att bli gravid upp till ett år efter min operation bestämde vi direkt att betala själva. Som tur är har vi ekonomiska möjligheter att göra det också.

Så vi kommer sannolikt att anlita linnékliniken i uppsala, ska dit på ett första möte i mars.

Page - hahaha, underbart, förstår precis hur du känner!!!

muggles - Livstecken tack! :)

FruLlan - Jag håller med om att det nog är lejonen som får passa sig... En av mina kissar tycker förresten om att ligga i "spinx-ställning", lustigt tyckte vi ända tills vi såg en naturfilm och såg lejonen ligga likadant - så coolt att se arvet!!! Ja, jag är lättroad. ;)

• Lapinette

Hmmmm....vi får se, vågar absolut inte hoppas.

• _koko_

Nej, jag förstår det, och det gör det inte lättare när folk här hejar på (i all vänlighet!), been there... Och jag kan ändå inte låta bli att skriva käcka inlägg själv...

Tror möjligen att det är det enda negativa med denna tråd, att kraschen blir hårdare när man har så många omkring sig som hoppas åt en...

• Storasystern

Du och jag Frullan - blev också Mops! :) Å jag är 1,76 lång, men inte så smal, så bredden kanske passar! ;)

• _koko_

Läser förresten en bok om endo, och den är som kurslitteratus, lär mig massor om fria radikaler, vitaminer och hur min kropp fungerar.

Vete är tydligen ofta boven i dramat, så det kanske är därför du klarar dig så bra, fruL - du är ju redan vetefri! Du får stötta mig sen när jag tagit mig igenom boken och ska lägga om kosten...

• humm

Kan inte hitta hundtestet, hjælp. Har tråkigt på jobbet....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???