• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

usch ja det är hemskt med minuset
    jag testade negativt två gånger och blev helt förkrossad.

Nu testade jag 4 dagar efter BIM. Det kändes lagom...

Näe tjejer nu drar jag.
    ha en toppen kväll
    puss

• _koko_

Dags för mig att dra strax också, var är page??

Ska hem och korka upp en flaska vitt tror jag. :D

• _koko_

Men fyyyyyy på mig, glömde ju alldeles:

FREJIS!! Vad BRA av dig att ta upp utredningen igen!!!! Ta ett ordentligt snack med maken nu och gör mig sällskap i Uppsala sen. :)

Stor kram till dig!

• Frejis

Koko - ska du göra ivf i Uppsala? Förlåt om jag missade något ifall du skrev om det tidigare. Japp, jag ska till Karolinska (förhoppningsvis snart) för att höra vad de föreslår. Igår kändes det bra, idag... ja, ni såg ju hur det gick till mellan mig och frullan (hormoner hormoner hormoner :( och sedan kände jag mig nere. Behöver nog landa ordentligt, mer än vad jag trodde, när det gäller utredningen, den röda tanten som jämt kommer och annat. Du hinner i vilket fall före mig och jag kommer självklart vilja höra alla detaljer:) många kramar till dig med:)

• Frejis

Lapinette & Sweet - nä, det blir ingen tant för er den här månaden om jag får bestämma *gör hemska grimaser för att skrämma iväg henne* håller tummar och tår för er båda! :)

• sweetstreet

Frejis!
    Tack!!!!
    Skickar små kramar i lagom förpackningar till dig så du kan öppna dem lite vartefter du känner att de kan behövas! Innehåller ca 2-3 kramar i varje förpackning och de har inget bäst före datum! Så det är bara att packa upp vartefter du behöver en varm kram!!!!!! :)
    Hoppas det kommer kännas bättre snart!

• Frejis

Vad trevligt Sweet, tack så hemskt mycket :) kramar är alltid bra och i lagom dosering så att man inte råkar få en överdos och bli alldeles snurrig :)

• Page

FruL, Jättegod och saftig?? Hehehe, vilken bild jag fick. En sån där späckad julgris! Japp, du får akta dig för lejonen eller så tar du fram minen då man upptäcker mensen, då drar nog vilket lejon som helst!

Det där med tyska maten. Jag har inte varit i Tyskland på massor med år men det låter i min smak. Lite flottigt och gott. Gärna ett lass med surkål också!

• Meddelande borttaget
  • Page

Nämen, mitt inlägg blev uppätet! Det var rumsrent och reklamfritt. Väldigt OT som vanligt men va...?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???