• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Syrran: japp, och jag har också läst att vissa tjejers sekret har hunnit torka ut till ÄL, ofta får man ju aladåberna innan ÄL, detta är för att hjälpa spermierna på tråven DÅ inte SEDAN.

Värt att testa ialla fall...

Hur är det nu, har du testat RR och bisolvon?

• Liten med Mindre

Jo, mest snigelspår och aladåber är det ju dagen innan böj och böjdagen. Sen är väl ÄL typ dagen efter böj - om vi ska prata teststicke-språket. Och då har det börjat torka upp...

(Refererar till mina egna sniglar.)

• Moppy

Mindre, har du testat RR och bisolvon?

• Snart så....

hmmm hur många fick egentligen plusset här utan tabletter?
    *räcker upp handen*

• Moppy

ja det vore intressant att veta!

• Moppy

man vill ju inte mecka för mycket och första gången så blev jag ju gravid utan hjälp, så att säga...

• Liten med Mindre

Moppy - vi har ätit bisolvon och multivitamin hemma. Och så slutade jag med min magmedicin (förmodligen är den antiinflammatorisk) dagen före ÄL (läkarinrådan tack och lov).

En tablett ut, en in. Vitaminer åt jag ändå...

Visst avhandlade vi läsk och lightläsk för ett tag sen. Fick plötsligt en väldig avsmak för light:

aftonbladet.se/vss/matovin/story/0,2789,972783,00.html

• Moppy

jag har även dragit ner på kaffet, en kopp om dagen, och både jag och mannen har dragit ner på alkoholen och försöker äta sunt så gott det går.

• mugglesfan

Jag åt Bisolvon men inte enl (här) rekommenderad dos utan mer halvhjärtat - är inte säker på att det var det som gjorde det. Jag tror faktiskt det var tajming mest...

• mugglesfan

Jag drog också ner på kaffet. Och så har jag för mig att vi hade en vit kväll (jag tror vi hade en faktiskt på vår bröllopsresa ) typ kvällen innan vi fick till det (alltså den gången det tog). Kan också ha bidragit att simmarna inte var fulla

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???