• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag vill ha lasagne NU
    Är hungrig igen. Två timmat och ett mega päron efter lunch...

boris boris...

• mugglesfan

Japp, det är bara att avvakta. Får väl läsa mer i min bok Hade jag varit ogravid skulle jag ha tagit mig ett glas skumpa på flygplatsen...

El så får jag koppla upp min dator via mobilen och chit-chatta mer er girls. Hmmm, hur var det man gjorde nu igen... Har inte gjort det på länge

• Moppy

Hej alla sötisar i tråden!
    I dag är jag på mycket bättre humör. Vet inte varför, men idag känns allt mycket mer positivt ;) Kanske för att nedräkningen till ÄL har börjat...

Snackade även en lång stund med min gyn på telefon idag och hon sa " ha sex INNAN ägglossningen. Det är ingen mening efteråt, börja på dag 10 och kör varannan dag. Det kan vara för sent att köra igång när ÄLstickan ger utslag eftersom spermierna ska hinna upp till äggledarna. Dessutom sa hon att det en stor MYT att spermsen ska vila i flera dagar innan ÄL. Man kan utan problem köra varje dag, det är inte bra för spermierna att vara kvar i mannens kropp mer än ett par dagar."

Detta var ialla fall ny info för mig. Tidigare har vi haft sex mest runt ÄL och sparat på rackarna innan dess, nu kommer vi köra lite mer innan ÄL också... Lite tips för er andra ogravida i tråden ;)

Kram till er alla!

P.s Lapinette - det luktar PLUSSSSS!!! D.s

• Liten med Mindre

Tackar Moppy! All "fakta" är av intresse.

Vilken tur att vi körde på minst dagen innan böj (hade i alla fall ingen böj på morgonen då, och dagen efter var testen slut).

Hoppas!!

Frejis - åker till Åtvidaberg över dagen. Värsta metropolen... ;)

• mugglesfan

Nu har jag fått i min en seg köttrullad med sallad och "spätzle". Det kanske du vet vad det är fruLlan? En slagt tysk pasta, jag är inte speciellt förtjust i den. Ser ut som likmaskar har jag alltid tyckt...

Hittade en länk (googles bildsök är ju superbra!). Sorry att den är så überlång!
    images.google.de/imgres&imgrefurl=www.aaltonet.com/spaetzle/spaetzle.html&h=219&w=302&sz=22&hl=de&start=5&tbnid=6i7bDvPsJxnm1M:&tbnh=84&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dsp%25C3%25A4tzle%26svnum%3D10%26hl%3Dde%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN

• mugglesfan

Oj, det gick nog inget vidare... Den var föör lång. Men snart är vi nog inne på en ny sida...

• viktualia

Muggles... ha ha ha... det bästa var ju -gubben som smög in mitt i länken.. ha ha ha

• Moppy

Förresten Frullan - när du öpnnar en ny tråd, ta gärna bort GRAVID från rubriken, den syns för väl när man som jag sitter i öppet kontorslandskap ;)

Hatar att ha kollegor som snokar bakom ryggen...

• mugglesfan

Bäst jag fyller på med lite fler inlägg (bortgjord!)...

Bra Moppy att det känns mer positivt. Jag tyckte alltid att mensens intåg och några dagar efter det var mina värsta lågvattenmärken. Både för att den hatade tanten kom och för att man även i övrigt är på dåligt humör vid mens, så det blev liksom dubbelt upp.

Tyvärr är jag på dåligt humör nu med ibland. Men va fasen, om det är ett symptom så är det ju att föredra framför illamående mm. Illamående drabbar ju en själv medan dåligt humör drabbar andra! Skämtar bara...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???