• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

uschan snartan
    INTE stressa. Du måste ta hand om dig. fatta att du är gravid och dessutom har ett ilsket myom. Du måste ta det lugnt. Klarar du inte att stressa ner på jobbet så får du fanimej lov att sjukskriva dig du får inte riskera kikcn!
    Lyssna nu på gamla tanten och LYD!!!!!

mindre: BRA att du fick leka med hårdvaran GLÄDJER mig!!!! Hoppas mjukvaran var full emd glada simmare som kopplade upp sig på ditt moderkort.,,,

ha ha ha vad jag kan nördtermer

angående nörd frejan.
    Så hur VET du att de inte provat andra sätt att leva?
    Och VARFÖR skulle de pröva andra sätt att leva om de är NÖJDA med sina liv?
    Jag ser på alla nördiga hästflickor som hänger i stallet och har underbara liv. VARFÖR skulle dom prova andra sätt att leva när de älskar hur de lever nu.

Är det möjligen så att du dömer andra efter dig? Att DU ångrar att DU inte testat llite mer saker?
    jag menar jag är totalt nöjd med mitt liv och ALLT som jag gjort i det. Visst jag ångrar vissa sexpartners, vissa fyllor, vissa pojkväbnner. MEN jag är skitnöjd med hur jag levt och lever. VARFÖR ska jag göra annorlunda bara för att någotn vilt främmande människa ser mig och kanske tycker ohhhh hon gillar hästar, åhhh hon gillar böcker. åhhhh hon gillar sitt trädgårdsland.
    Varför ska folk tycka synd om mig för att jag INTE lever som dom när jag ÄLSKAR mitt liv.

Näe du, man har ingen aning om vad filk har gjort elelr kanske gör. Tyck inte synd om folk pga av fördomar.

MEN visst om folk är missnöjda ocjh gärna skulle vilja göra andra saker DÅ är det synd om dom....

• nu är jag fruL

snartis...
    hmmm numret.har inte det men kolla hemsidan.
    puss

• Storasystern

Morrn morrn!

Frejis, vad skönt att ni kommer nån vart med den svenska vården! HUrra! Du och Koko får köra ivf samtidigt! :)

September, håller med dig. när folk i tråden plussar blir man bara glad. Man vet ju hur länge alla har försökt och hur mycket alla vill få barn. Det är när folk runtomkring blir gravida av att titta på en sn*pp som man blir lite deppig...

Jag har också en datanörd hemma! Ooootroligt praktiskt. Fixar allt datastrul! :)

• Lapinette

Hello girls,
    Har inte tid att vara här inne så mycket just nu (jobbet kallar) men jag ska bara meddela att jag fortfarande har menskänningar men ingen mens. Är dock 100 % säker att den kommer inom 24 timmar. Det är fullkomligt normalt och jag kan omöjligt tänka mig att jag skulle kunna vara gravid. Fast trevligt att ni tänker på mig och håller tummarna!

• Liten med Mindre

Jodå - gott om simmare i mjukvaran. :D

Fast jag är lite rädd att de simmade åt fel håll. :( Kan lite extra njutning efteråt klämma iväg dem åt fel håll kanske, när det "krampar till" menar jag? *rodnar*

• Snart så....

Puhhh nu har jag ringt runt som en galning!!
    Privata Barnmorskor gör nupp/kubb test utan knussel. Läkaren som utför detta var upptagen så hon ska ringa tillbaka så får jag boka tid :)
    Mama Mia tar emot från hela Sverige så de har inga tider under feb.

• Liten med Mindre

Lite skönt - fick just bekräftat att en cykelkollega, som varit gravid, fått en söt liten dotter. :) Hon hade det rätt jobbigt som behövde äta tunga mediciner mot kronisk migrän och magproblem under graviditeten (mycket illamående och allvarlig förtoppning dessutom), men det verkar ha fungerat bra i alla fall.

• Bröllopstokiig

Morrn morrn,

Lapinette: Det kändes som om mensen var på väg på mig hela tiden med, jag sprang på toa och kollade hela tiden, men den kom aldrig, så även om det känns som den ska komma så kanske den inte gör det !!!

Hoppas verkligen att du får tid Snartis! Synd att du inte fick reda på detta tidigare, för det är som du säger väldigt uppbokat framöver och det är många som ska ha barn i sommar! Men det löser sig säkert.
    Kan du inte surfa på nupp på nätet, googla fram och sök på sthlm med?

Frullan mår lite illa, det var ju inte bra! Om det blir värre så får du köpa prostafen på apoteket, men det hjälper även att trycka på en punkt på handleden, det är som en lite prick under skinnet som man kan håööa på, 2 fingrar från tummens startpunkt upp på undre sidan av handleden! Testa!

GRATTIS Frejis! Se så... nu är bollen i rull även för dig!

Själv, så har jag bara lite ont i boobsen nu, he he he, bättre sent än aldrig Sen har jag äntligen gått upp ett helt kilo, det känns bra!
    Ingen mage ännu, men det känns också bra med tanke på att jag inte ska säga ngt på jobbet på bra länge! Platt som en pannkaka!

• Liten med Mindre

BRA jobbat Cicci! Med kilot alltså.

• Snart så....

cicci, hahahah NU först får du ont i brösten *ler* hoppas du inte får lika ont som mig och Jessie bara

usch nää vill inte söka på nätet och ringa runt som en galning.
    Har 3 val nu
    1: Ringa Odenplan och få hjälp med flera som gör Nupp privat
    2: Vänta på att Privata BM ringer upp idag
    3: Min BM ska ringa upp mig idag och kanske kan skriva remiss till Odenplan

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???