• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Manlig gyn, varför inte? Gick till gyn för första gången när jag var 32, har lyckats undvika det innan och var fullständigt livrädd, men när man måste så gör man det. Och... proceduren (vul) är inte så hemsk, och man får all uppmärksamhet, vilket är bra för egot.

Mindre: en utflykt, var? Det låter kul :)

• Snart så....

Nu är det lunchdags för mig *hungrig*

Testar att inte äta frukt idag se om den onda kan berott på det.

• nu är jag fruL

ihhhh frejan
    Usch jag kan inte helelr prata som såna saker. Usch jag FATTAR inte hu man kan skada ett djur. idioter.
    Kina blir nog inte något favvo resmål för mig heller.

Får så extremt ont i själen av alla strykar katter och herrelösa hundar utomlands. Usch vill bara gråta av sånt.
    fast herrelösa katter har vi ju tyvvär i sverige också
    stackarna.

Inte deppa ihop nu frulLan.

jag har alltid varit en robin hood. Jag har dock försökt tagga ner lite.
    På ett tidigare jobb var det så illa att alla kollegor kom till mig med sina åsikter och problem för att jag skulle föra talan vidare. Detta var under en extrem situation på företaget så det var väldigt många som mådde skitdåligt.

Det var alltid jag som fick gå till ledning och chefer och vara obekväm. Det blev lite jobbigt att alla alltif förväntade sig att jag skulle föra delas talan och kämpa. men så gör ju en robin hood...

Kör inte riktigt samma stil längre. men jag måste fortfarande alltid lägga mig i om jag ser orättvisor eller så...

intressant va?

Jäklar vad jag mal på idag, Sorry era stackare som måste läsa mitt elände...

• Storasystern

Den som gör illa en katt (eller för den delen andra djur!) ska få stryk!!! *morrar*

• Frejis

Oj vad jag känner igen mig i det du nyss har skrivit. Hm, undrar om du har märkt att en robin hood ibland får ta hela skiten och att folk avskriver sig allt ansvar och så står man där plötsligt själv och ganska så ensam? Hade själv en extremt besvärlig situation för några år sedan som tog lång tid att klara upp och som kostade mig en hel del (gick nästan in i väggen). Och... upptäckte att de som gnällde mest var de som snabbast tog tillbaka allt för att undvika ta ställning och bli liiite obekväma. Äsch, gillar inte folk utan ryggrad och de som inte kan stå för det som de egentligen tycker. Särskilt när det gäller.
    Men sådant är lärorikt och smärtsamt.

• Frejis

Dags för lunch, märker jag. Det här med smärtsamt var lite...hm, patetiskt :) skriver som en riktig drama-queen. Ska ägna mig åt mitt spikblad i stället.
    Kram på er! :)

• nu är jag fruL

det är bra syrran
    Då skickar vi ut dig som torped om någon hotar en katt!

Akta er syrran är på g

• nu är jag fruL

frejan
    Välkommen till klubben för hormonstinna, känslosamma drama queens

jag vill dock vara ordförande

• Frejis

Jag visste att du var en riktigt karriärkvinna ;) :) jag nöjer mig med en sekreterarpost :) eller någonting annat lämpligt. Detta är upp till styrelsen :)

• nu är jag fruL

frejan
    Japp
    och jag vill ha honung till mitt te
    svensk honung....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???