• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

Var har vi våra nuvarande pappersmuff - Lapinette? Det MÅSTE ju bara vara någon som plussar - det kan inte vara möjligt att ingen gör det denna månaden?!

• mugglesfan

Gillar du spätzle koko? Jag tycker det smakar som osaltad pasta ung. Käsespätzle går ju an att äta men det är ju rätt onyttigt och mest gott pga den gratinerade osten...

Är det INGEN som känner symptom? För att återgå till väsentligheterna!

• Liten med Mindre

Jo - har knorrat över ont i lill-magen. Fast det är ju lite tidigt efter ÄL. Och så är magen fantastiskt full med luft som bökar och gör ont. Svårt att veta...

Det känns ju som att vi försökte så i i norden, men att det säkert var för sent, eller rann ut, eller att de inte hittar varandra (närsynta föräldrar)...

...och så är det den där lååånga väntan som bara är trist. Tur att det är brunch nästa helg så jag får lite förströelse.

• Liten med Mindre

Dessutom ont i ögat, något skav eller ve och fasa en begynnande infektion. (Jag mitt nöt stod senast igår och funderade på att jag nog inte haft infektioner sen jag bodde i USA för 15 år sen...)

• Liten med Mindre

Är nog lite post-ÄL-ig idag. Nere i allmänhet liksom...

• _koko_

Man måste ju salta vattnet när man kokar spätzle!! :)
    Ja, jag gillar spätzle, men jag har turen att ha fått äta hemmagjord sådan av en äkta tysk matmor... :)

• Storasystern

Lasagne låter jättegott ju!! MMmmmm. Ska äta middag med några kompisar ikväll, jag kanske ska insistera på Italienskt! :)

Moppy, det där lät spännande! Ska alltså försöka pricka in flera dagar innan ÄL... Mmm, det ska jag definitivt komma ihåg! :)Tack för tipset!

• Moppy

Mindre: du ska se att det har tagit sig denna gång. ni verkar ha prickat in ÄL bra, och det är verkligen er tur. Jag håller ialla fall tummarna!!

Är det i dag eller var det igår Lapinette BIMar? Dvs har hon gått över tiden en dag redan? Lappan, var är du?!?

• _koko_

Jag har för mig att lapinette pratade om kommande helg? Dvs att hon bimar i morgon eller på lördag?

Många att hålla tummarna för nu. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???