• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Frullan: tänkte svara på dina retoriska frågor, men hoppar över det. Det känns inte så meningsfullt att sitta och försvara mig inför en massa människor som inte har en aning om vem jag är. Någon lust att informera världen om det har jag inte heller.

• Snart så....

Nu är det fixat för nupp :D :D

Ska till privata barnmorskor i feb. Jättetrevlig kvinna som har jobbat på Mama Mia och sen startat eget.

• nu är jag fruL

frejs
    Hoppsan
    då gick jag på alldeles för hårt om du känner att du måste försvara dig.
    FÖRLÅÅÅÅÅÅT

jag bara reagerar så på att man ska tycka synd om folk som inte är som en själv. Det var inte riktat mot dig...utan ...världen

Jag bodde i samma korridor/lågenhet ett tag i hambug med den största nörden av ja alla.
    men han var så grymt nöjd med sitt nördiga liv som jag skrattade gott år.
    Men efter den tiden ändrade jag min uppfattbning faktiskt. och kom att beundra alla människor som väljer att leva efter hur DE vill och skiter i vad alla andra tycker.
    Jag lärde mig att mitt sätt kanske faktiskt inte var enda vägen till lycka.

Sorry frejan. Inte menat att gåpå dig.
    skääääms

• nu är jag fruL

snartis
    GRATTIS
    åhhh vad skönt att du fått tid. Fasiken vad bra.

cicci Grattis till kilot.
    ha ha ha snacka om en människa som går emot alla normer
    Du VILL må illa, ha ont i bröna och gå upp i vikt.
    Något som vi andra gladeligen slipper.
    Iallafall jag.

Men mitt illamående är inte alls så farligt. Inte alls ens i närheten av det som brudsommar och ligan brottats med.
    Näe bara lite attacker ibland.
    det är okej.

• Snart så....

snacka om att få sitta i gynstolen framöver *suck* 1ggr/vecka under 3 veckor.
    Inte så roligt men vad göra man inte för kick´n

• Bröllopstokiig

Må illa slipper jag gärna nu frullan, men jag har gärna lite andra symptom. Jag tycker det känns lite ledsamt och på sätt och vis konstigt att man är gravid och inte ens märker av det på något sätt. Man vill ju igentligen visa hela världen att man är gravid. Man vill få sin mage och bli lite rultig. Kanske inte ska skriva man, utan jag vill gärna ha det så.
    Men å andra sidan är det okej ändå att jag är så smal, då jag planerar att ge chefen en stadig bit att ta tag i när jag släpper bomben och ju senare jag säger det, destu mer problem får han

Snartis, vad nice! Skönt, vart ska du?

• Liten med Mindre

Du blir väl i alla fall vig Snartis? :?

• Frejis

Frullan: du behöver inte skämmas, det är jag som blir lite lätt stött. Extramaterial för Page i personlighetsanalysen :)jag tycker att det är jättesvårt att prata om sånt på nätet. Man kan ju inte se varandras ansiktsuttryck och förtydliga vad man menar, det kan bli tom värre när man försöker förtydliga det. sedan så tar det jättelång tid att skriva ner vad man menar, det blir lite av medvetandeström i det hela.
    Jag håller med dig när det gäller ditt ex om nörden från Hamburg, har själv varit med om sådant. Konstigt nog så kan man faktiskt komma nästan bättre överens med människor som är annorlunda än vad man själv är om man bara ger dem en chans och kan se bortom "skalet" och stereotypen. Jag tycker inte synd om nördar så och det var absolut inte så jag menade när jag skrev till muggles om deras oskuld. Tänkte faktiskt på en äldre man som maken berättat om och som var gift med jobbet (nörd ;) och hur ensam han verkade vara. Han satt på jobbet på julafton och alla helger, och kom dit samma dag som han varit på en begravning. DÅ är det kanske lite synd om människan i fråga och man vill nästan att farbror försökte byta perspektiv på livet. Fast som du säger så kan man inte veta varför det blev som det blev.
    Jag har väldigt lätt för att tycka synd om människor och djur som far illa (då menar jag riktigt illa). Djur är det nästan värre med, avskyr människor som inte tar hand om sina husdjur *Frejis emotionella prat som kan pågå hur länge som helst*
    Att döma folk efter sig själv är superlätt att göra, många gör det helt automatiskt. Men man kan ju också döma sig själv efter andra, det perspektivet tillämpar jag ibland på mig själv. Funkar bra :) och kan vara en nyttig upplevelse.

Hm, av någon anledning så tror jag att i grunden kan du och jag komma ganska bra överens med varandra när det gäller nördfrågan.

• Frejis

Cicci: grattis till kilot, tror nog att du kommer att bli gravid, dvs få den efterlängtade magen, så småningom :)tycker att det låter skönt med en symptomfri graviditet, men kan förstå din längtan efter symptom. De kommer kanske nästa gång, med full kraft *peppar peppar, må de komma lite lagom mycket*

• Frejis

menar inte att du blir gravid utan gravidrund :) om man nu kan säga så på svenska.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???