• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

ska till Privata Barnmorskor på Artelleriegatan.

HAhaha ja vig kanske jag blir :)

• Storasystern

Cicci, du kan få några kilon av mig!!! HUr många vill du ha?? ;)

Snartis, himlans vad skönt att NUPPtestet är fixat! Gyn är ju ingen höjdare, men man får offra sig för bäbisen! :)

• Snart så....

Jaaa sen får man ju se hur Kick´n växer vecka för vecka och då glömmer man bort att man ligger i en gynstol :D

• Snart så....

Jaaa cicci då kan få både kilon+ symptomer av mig :D :D

• nu är jag fruL

frejan
    Tror att vi menar samma sak

jag är nog väldigt gravid hormonell och tror jatt jag måste vara någon jävla robin hood och gå på korståg.

usch jag ber om ursäkt och skyller på hormoner. Jag har märkt att de spökar en del.
    Tror att det är mamma beskyddar instinkten som sätter in. För jag bara MÅSTE tjata om allt och orättvisor, och elände och fyyy vad jag är jobbig....

Håller dessutom med om att det inte GÅR att se djur lida. Har råkat i rejält gräl med folk för att jag ofta tycker mer synd om djur än människor...
    man får tydligen inte tycka det.

Cicci: förstår vad du menar. men heöt ärligt så skulle jag vara super glad om jag hade en grav då man bara var...normal. fast vad vet vel jag då kasnke jag skulle börja nojja.

Apropå gyn så tycker jag inte att det är ett dugg besvärligt att ligga och skrev där. Inga problem alls, inte ens om det är en manlig gyn. Nåe glo på ni

• Liten med Mindre

Åhå - får åka på utflykt i morgon. Skoj! Fast det betyder ju att jag inte kan skriva nåt här på hela dagen. :( Och så är tid för hemkomst säkert sent, en fredag.

Jaja, hela helgen på oss att göra skoj saker. :)Och läsa ikapp fredagsinläggen.

• Liten med Mindre

FruLlan - jag vet att min man skulle göra slarvsylta av den han kom på med att plåga en katt. (Förmodligen annat djur med.) Till skillnad från mig har han den fysiska möjligheten och kunskapen att göra det...

• Frejis

frullan: bra kombination, en robin hood och en skölpadda (jag) som vill undvika konflikter så långt det går. Men när hon är ute på krigsstigen då är det bäst att passa sig. Bra övning för mig som instinktivt vill dra mig tillbaka :) och så får man inte göra mot folk *fyar på mig själv* jag får be också om ursäkt för att jag fick dig att känna som du gjorde. Sorry sorry sorry, och det är inte du som är jobbig.

Hormoner, vem känner inte av dem? Bäst att jag inte blir gravid annars kommer jag att vara omöjlig att ha att göra med. Maken kan nog mest om vad hormoner kan ställa till med både vid ägglossning och före mens *gud det blir nästan hela månaden ;)*

Djur är ett kärt ämne som jag talar gärna och länge om :) är också extremt omhändertagande, vilket kan vara besvärligt för omgivningen. Tänker nu på alla elefanter som jag matade vid varje matningsstation i Thailand och hemlösa hundvalpar som jag med tårar släpade med mig hem och som mina föräldrar fick omplacera. Kommer nog aldrig att kunna åka till Kina :( skulle bli fullständigt hysterisk om jag såg fjättrade fåglar vid ingången till restaurangen och hundar som... usch, hatar sånt :( :( :( avslutar ämnet innan jag börjar gråta :(

• nu är jag fruL

mindre BRA make
    anser att djurplågare ska dränkas någonstans.

Nu har jag orecis ätit mmmm GOTT chili con carne mmmm massa bönor...älskar

men jag fiock lite ont i boris magen efter det. Hmmm jag får ta mig ett rejält snack med boris när han kommer ut. Detr är ett par saker som han ska få be om ursäkt för
    typ spyan på tåget och det onda nu,.
    Skärpning borren

• Snart så....

undrar varför det blir så?? alltså ont i magen efter man ätit och då menar jag livmodern. Får precis som dig Frullan, ont efter jag ätit hmmm

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???