frullan: bra kombination, en robin hood och en skölpadda (jag) som vill undvika konflikter så långt det går. Men när hon är ute på krigsstigen då är det bäst att passa sig. Bra övning för mig som instinktivt vill dra mig tillbaka :) och så får man inte göra mot folk *fyar på mig själv* jag får be också om ursäkt för att jag fick dig att känna som du gjorde. Sorry sorry sorry, och det är inte du som är jobbig.
Hormoner, vem känner inte av dem? Bäst att jag inte blir gravid annars kommer jag att vara omöjlig att ha att göra med. Maken kan nog mest om vad hormoner kan ställa till med både vid ägglossning och före mens *gud det blir nästan hela månaden ;)*
Djur är ett kärt ämne som jag talar gärna och länge om :) är också extremt omhändertagande, vilket kan vara besvärligt för omgivningen. Tänker nu på alla elefanter som jag matade vid varje matningsstation i Thailand och hemlösa hundvalpar som jag med tårar släpade med mig hem och som mina föräldrar fick omplacera. Kommer nog aldrig att kunna åka till Kina :( skulle bli fullständigt hysterisk om jag såg fjättrade fåglar vid ingången till restaurangen och hundar som... usch, hatar sånt :( :( :( avslutar ämnet innan jag börjar gråta :(