• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Förresten är det skönt att höra att du klättrat upp ur avgrundshålan nu Moppy!!! :)

Om några dagar BIMar jag och då får vi se ifall man lyckats skaffa sig glidflygare så man kan segla iväg ovanför avgrunden eller om man kommer trilla ner där igen. Förra BIM var INTE rolig. FYYYYY!!!!!!!

• sweetstreet

Ja, lightprodukter ja. Hm ! Hittills har jag inte ätit/druckit så mycket av detta alls. Oftast blir det nog den "vanliga" varan, för min man tycker absolut inte om lightprodukter. Han säger att han känner bismaken av aspartam. Men det kanske är det gamla sötningsmedlet?
    Tydligen ska detta vara genetiskt! :) Alltså om man känner av just den sortens smak alltså. Tycker jag är lite lustigt. Jag känner ingen smak av aspartam, men mannen säger att han tycker det smakar illa. Så han måste ha någon gen som jag saknar??

Som med bittermandel kanske? Har för mig att det också är en del som typ inte kännder den smaken och att det är genetiskt. Fsat emd apsartam är det tvärtom, där känner majoriteten inte av smaken men några gör det.

Jaja, pladderpladderpladder....

• sweetstreet

Eftersom ingen annan är på tråden just nu (lyckades missa er idag :( ) så pladdrar jag på själv.

Sitter nu och väntar på en centrifugering så då passade jag på att kika in här! Sedan blir det sprit! Fast inte till mig utan till "mitt" DNA som nu är i centrifugen o snurrar :)

• sweetstreet

Muggles,
    hoppas verkligen du kommer hem från Tyskland snart så du inte blir kvar pga av någon dum storm!!!!!!

Du fyller väl år snart om jag inte minns fel?????????? Och födelsedagen vill man ju helst fira hemma med mannen ju!

• sweetstreet

Jädrans vad jag är ensam i tråden nu´rå...

Var är Page???????
    Har hon blivit mannekäng på heltid nu?
    Kanske snurrar hon runt i sin bikinöverdel och letar efter en regnbågsfärgad fjäderboa och en extramt knallgul solhatt???? Bara för att förstärka den "nya" färgglada semesterkänslan?? :D

• _koko_

Hallå sweetie, vill vinka lite och säga att du inte är heelt ensam. :)

• sweetstreet

Heeeeej Koko!!!!!!

Javisst ja, du skulle jobba lååång dag idag va?

• sweetstreet

Hur mår du?
    Är humöret vädligt upp-och-ner nu med hormoner och så?? Eller känns det inte så farligt? Kanske inte värr än "vanlig" pms?

• _koko_

Ja, faet det blir nog inte längre än en timme till, är helt urlakad i hjärnan...

Jag tycker nog inte att det är värre än vanlig pms, men min käre sambo håller nog inte med... Det jobbigaste är väl att pms håller i sig en dag eller två medan jag pendlar hela tiden...

Hur går det för dig, svårt att inte känna efter va?

• nu är jag fruL

hej tråden
    FruLlan är också kvar. Sliter som ett jihu. det är tugnt med tre olika projekt som jag måste driva imåtl innan semestern. Usch . Hoppas jag kommer härifrån lite tidigare ikväll. Jag var kvar till 21,30 igår....
    Men vi får se.

Moppy: jag har också hävdat att man ska köra innan ÄL också. MEN jag hävdar även att man ska köra efter bara för att verkligen gardera sig.
    Ja menar mer än så kan man ju verkligen inte göra. Sen är det bar att hoppas. Och ni ska veta vad jag hoppas för er alla.
    Just nu är mina tummar vita av allt hållande för kaninen. Åhhhhh jag vill jag vill jag vill att du ska plussa lapiis.

men jag önskar att ni alla lyckas NUUUUUU. Att få mens önskar jag att alla slipper det är INTE kul.

Men jag tror som mugglan skrev att timingen är avgörande för lyckan. Så ju oftare man kör borde ju öka chanserna att träffa rätt. Så pöka på ni

jag är hungrig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???