• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Skojar du??!?!?!?!?!?!??? ;) :o

Jag känner efter typ hela tiden. Särkilt denna veckan eftersom det är lugnare på jobbet nu så jag inte har lika mycket annat att fokusera på. Tyvärr har jag typ noll symptom.
    Hur mycket jag än känner efter. Lite ömma boops men det brukar jag alltid får ett par dagar innan mens, så det känns snarare som ett "icke-fungerat-symptom" tyvärr :(
    Jag har BIM på söndag, men har bestämt mig för att även om tanten inte dyker upp innan dess eller då, så tänker jag inte testa mig förrän en bit in i nästa vecka. För tanten kan vara sen också och jag tror inte riktig jag är upplagd för minsu på en sticka. Isåfall är det nästan bättre att tanten kommer själv innan man testat. Så några dagar efter BIM har jag tänkt jag ska låta det gå. Om det behövs vill säga. Kanske är det försenade tomtar i brallan redan på söndag, vem vet?

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    nu är vi tre här

fast på väldigt olika platser.

intressant va?

Fyvad jag bara sagt strunt idag!
    kackelmaja!

• sweetstreet

Oj FrullAn ta det lugnt med tummarna! Du vet väl att om du stoppar allt blodflöde så är det INTE bra!!!!! Vi vill ju itne det ska sluta med kallbrand och amputering! :o

Så kasnke är det bra att släppa taget då och då och liksom vifta lite med tummarna emellanåt?? :)

• sweetstreet

Japp FruLLAn!
    En riktig kackelmaja är du!!!!
    Och du är i jädrigt gott sällskap!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Sååååå skönt att man inte är ensam om att "fundera högt" och att pladdra strunt! ;) Hehehehe!!! :)

• nu är jag fruL

näe du sweetan
    det kan jag inte göra för då bryts förtrollningen. Näe det blir att krampa. Ihhhh börjar göra ont.....
    Men vad gör man inte för ens kära trådisar

• nu är jag fruL

näe sweetan
    Om folk hade funderat innan sina inlägg i den här tråden så skulle den nog innehålla endast en tredjedel av alla inlägg

• sweetstreet

HAhaha!! Eller kasnke typ 10 procent bara??? :D

• sweetstreet

Men det är ju det som gör tråden så himla härlig!!!!!! Att alla verkligen säger vad de tänker och tycker och funderar på.
    Allt från seriösa inlägg om jätteallvarliga saker till bara knäppa idéer eller riktiga Arne-Hägerfors-skämt.... :D

• _koko_

Ja, börjar tycka att man inte ska testa alls, åtminstone inte förrän man gått över MYCKET - är man gravid får man ju veta det sen ändå, och är man det inte gör det bara ännu ondare att få det där minuset igen...

Hej fruLlan, jobbigt att jobba så mycket! Tur att du har en lång semester att se fram emot sen... Hur ska vi klara oss utan dig då??

• _koko_

Men är det inte imponerande att vi har så få inlägg som fastnat i filtret? Haha, fast det betyder ju bara att vi lärt oss gå runt det... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???