• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Frejis - i stockholm är det bara KS Huddinge som gäller för landstingsförsök, allt annat är privat. Så vitt jag vet!

Stackars maken, prestationsångest kanske? Klappa lite extra på honom nu när det är över så blir det säkert bättre. :)

Ginos ligger på odengatan mellan sveavägen och luntmakargatan. Närmaste t-banor är odenplan (gå på höger sida på odengatan ner förbi sveavägen så ligger det strax därefter), eller rådmansgatan (gå från city på höger sida av sveavägen och sväng höger in på odengatan), eller tekniska högskolan (gå på vänster sida på odengatan ner mot sveavägen).

Gick det att förstå? :D

• Snart så....

Ja tänk om det blir så?? Känsliga personer innan blir precis tvärtom

Den kanal jag tittar mest på är faktiskt Animal Planet eller andra djurprogram.
    Blir så glad när illa behandlade/sjuka djur blir friska och får nya hem, speciellt när man får se innan/efter :)

• _koko_

Oh, eller är det mellan luntmakargatan och döbelnsgatan??? Vet ni var storstad ligger? Mellan storstad och Sveavägen.

• Snart så....

hahahah kokos du har väl telefon på så man kan ringa för kommer nog gå vilse :D

• Bröllopstokiig

Jag vet vad Ginos ligger! Vilken tid? 13 eller?

• Frejis

Snartis: det svenska programmet Veterinärerna (är det så den heter?) är bra. Jag måste nästan veta om det kommer att gå bra för djuret eller inte - vill absolut inte se någonting med ett dåligt slut.

Koko - ok, då vet jag. Gällande maken... hm, en blandning mellan prestation och intensitet ;) men jag lovade en lång vila efter ägglossningen om han behövde det. Gissa vem det var som tittade lite misstänksamt på mig :)

Ginos är väldigt trevligt, bra mat har de också. Skulle gärna komma med och fika med er imorgon, men maken vill att jag är hemma med honom. Ser fram emot brunchen nästa helg i stället.

• Lapinette

Vill inte störa i er diskussion angåend fika/lunch men det var falskt alarm förut...fortfarande ingen mens i sikte. Skumt!

• _koko_

Hahaha, jag brukar ha telefon på, men hör sällan när den ringer, är som värsta pensionären... (läs min mamma :D)

Ska vi bestämma tid i morgon? Skicka ett sms och tala om när jag ska vara där. :)

• Snart så....

ohhhhh det låter ju PLUSSITIVT Lappis :D

• Snart så....

Ja bestämmer gärna tid imorgon fm, måste ju som sagt prata med brorsan och sambon ikväll.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???