• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Storasystern

Pirr, dum fråga, men kan du inte köpa ett nytt paket med ÄL-stickor på apoteket och använda dem denna månad?

• _koko_

Jag åt bara skräp hela dagen igår och fick mycket riktigt magknip igårkväll. Har också varit väldigt rapig sedan dess, så nog märks det!

pirr - vad surt att få en trasig!!

Mindre - det är antagligen enklare än man tror att sålla bort transfetter... Men det är också enklare att beklaga sig än att kolla upp det. = Jag idag. ;)

• Liten med Mindre

Angående din cheesecake Storasystern - den innehåller säkert massor med mättade fetter, men därmed inte sagt att det är transfetter. Tror varken grädde eller philadelphiaost innehåller transfetter.

Transfetter hamnar mest i halv- och helfabrikat, kakor och godis som ska ligga länge i butiken utan att härskna. Det är kemiskt modifierade fetter som inte oxiderar och smakar illa.

• Snart så....

Vad bestämde vi om söndag? Var skulle vi ses någonstans?

• Liten med Mindre

Mornington eller Villa Källhagen tror jag på. Bra i tid också.

Fast källhagen kostar nog runt 230 kr, eller nåt sånt. Lite dyrare. Jämnar kanske ut sig med att gänget inte hinkar så mycket vin och öl längre... :)

• Snart så....

men de har ju bara brunch på söndagar??? hur ska vi då göra?

• Snart så....

Nu såg jag att Villa Källhagen hade på lördagar...

• Bröllopstokiig

Villa Källhagen skulle jag gärna gå på, den ska tydligen vara skit bra! Men som ni säger, svindyr. Den kostar nog 260 kronor om jag inte kommer ihåg fel!
    Jag ser verkligen fram emot lördag. Kan tänka mig allt! SÅ bestämm ni något som ni känner för.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???