• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Rat

Famousfairy och Zemiramis
    Vad tråkigt att ni inte kan komma. Swing och nyfiken då? Vill ju inte sitta där helt själv

• Nyfniken

Hej Alla!!

Jag sitter själv och stressar med att skriva personliga brev och skicka in ansökningar för att undvika att bli arbetslös så jag är själv osäker på om jag hinner idag.
    Ska vi passa på att byta datum då? Roligare om alla kan och hinner!?

KRAMAR

• Nyfniken

Hej igen!

Jag inser att jag inte hinner, hoppas, HOPPAS att vi kan ta det en annan dag!

Kramar

• Rat

Vad säger du Swing, ska vi ställa in?

• Rat

Swing
    Nu vet jag inte hur jag ska göra, vill ju varken lämna dig i sticket eller åka dit i onödan.......

• Swing

Hej! Har varit borta en del i dag.... Var just klar att åka hemifrån, men det känns nästan bäst att vi ställer in. Jag stannar alltså hemma, men det känns tråkigt. Vi måste hitta ett annat datum, eller hur?

• Swing

Hej Rat! Skönt att du inte hann åka iväg. Min omtänksamme man var rädd att du redan åkt iväg och tänkte skjutsa mig till tåget, trots att jag redan mentalt ställt in det. Han var orolig att jag jag skulle lämna DIG i sticket, när du inte ville lämna MIG i sticket. Eh....
    Föreslå ett nytt datum!
    Jag kan nästa söndag och även söndagen den 12:e, men jag kommer att vara ganska trött då pga jobb.

• miiia___

lusen76, vad skönt att du kan börja sova om nätterna=)var jobbigt i början att bara ligga på rygg.. å det värsta var när man ska upp ur sängen, det var nästan omöjligt för mig att komma upp utan hjälp.. Hur känns allt nu då? Är du nöjd med storlek o så? Kram

• miiia___

Har fått nästan som lite eksem vid ärren å det kliar väldigt mkt.. ska man hoppa över tejpen ett tag? Någon som vet? Min doktor sa att ju längre man hade tejpen ju mer bleknade ärren..

Svar på tråden Bröstförstoring 7