• Rat

Bröstförstoring 7

Nu blev det rätt

• Svar på tråden Bröstförstoring 7
  • Liiinda

Hej! Var på konsultion igår=) Äntligen ska snart boka tid. Jag har bara ett stort dilemma. Har varit helt inställd på anatomiska men nu är jag osäker. Kollade lite på plasticsurgery sidan. Där talade nästan alla för runda.
    Är det så att anatomiska är hårdare än runda? Lägger de sig när man ligger ner nästan som vanliga bröst?
    Någon som vet, som har anatomiska vore så tacksam om ni kunde hjälp mej, snälla. Kram på er alla!!

• Swing

Varför skulle anatomiska vara hårdare än runda? Jag har anatomiska och mig veterligen är det bara formen som skiljer dem åt.
    Sen finns just mitt implantat McGhan Style 410 MM 360g i en mjukare variant som heter "soft touch" som är det jag har. (Det är inte alla deras implantatvarianter som finns i soft touch, bara dom vanligaste).

• Rat

Vart har ni tagit vägen alla?

• famousfairy

hey rat!
    var på koll igen idag eftersom jag blev vakte av smärta som någon bara nöp och NÖP!!!!
    typ aj aj AJ!!! men allting är ok, fast jag hade en knöl innan jag op mig. Ha haft en där förut och det var bara en fett samling, men jag måste gå kolla..
    Ha oxå fått naprosyn, och så måste jag träna mindre.. . Men jag ska börja jogga och göra pilates istället for gymet.
    KRAM KRAM!!!
    hur mår du?

• miiia___

Hej!! Är det någon som vet ungefär när man kan börja motions-simma? Tänkte fall de kanske anstränger bröstmusklerna för mkt? Skulle tycka det vore skönt att hoppa i badsängen och simma några längder!
    Kram på alla!

• alexaa

miiia_: Jag försökte simma förra veckan. E nu 2,5 månader sen min op. De gick inte alls bra. Kändes VÄLDIGT lustigt...gjorde inte ont men kändes inte bra

kram

• nilla83

Hallå flickor!
    Här kommer en nykomling!
    Tack vare er har jag fått svar på massor av frågor kring min kommande bröstförstoring. Massor med pepping. Tack ska ni ha!
    Jag är 23 år och har ganska länge funderat på att just göra en förstoring. Jag e ca 167 cm lång och väger 55kg och jag har 70B eller 75A i bh-storlek.
    Jag har beställt konsultationstid hos Peter Cosmo på Citadellkliniken i Landskrona den 10 Januari. Någonsom varit där?
    PS:Roligt att hitta hit

• girlie80

Hello!!

Har lite småpanik... ska förstora brösten på tisdag.. alltså om bara några dagar.

Problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken storlek jag ska ta..
    Har tänkt att ta geléhallon anatomiska 245 eller 265. Är dock livrädd för att de ska bli för stora och se uppblåsta ut.. Har typ inga bröst alls just nu 70A knappt.. (Vikt 58, längd 168 cm)
    Någon som har några bra sista minuten råd?? Jag skulle bli såååå tacksam isf..

Vet ej vad jag ska ta mig till.. Kirurgen tycker jag ska ta 265 cm... Men jag vet inte...

Hoppas på svar!

Svar på tråden Bröstförstoring 7