Bröstförstoring 7
Nu blev det rätt
Nu blev det rätt
Jag sov på soffan i halvliggandes/halvsittandes position (med en massa kuddar bakom ryggen) efter min op. Det gick kanonbra.. Lättare att ligga på ryggen då tycker jag personligen och hade inga större problem att ta mig upp heller. Det kan vara ett tips om det blir för jobbigt. Kanske inte passar alla men..
Hej Rat, Swing, Famous och Zemiramis etc!
Jag var inte med när ni bokade in detta datum, så jag vet inte hur turerna gick. Vill ingen ses en fredag igen? Söndagskvällen är jag så mentalt inställd på att jag ska upp tidigt på mandag morgon, liksom alla andra bergis. Men jag rättar mig till det ni andar vill. Jag vill i alla fall fråga..
KRAM till ALLA
Hej och hå
Jag är ju ett teater-jon så jag jobbar ju torsdag-söndag, kvällar... Så för mig funkar tyvärr inte en fredag. Men om alla andra kan så tycker jag ni ska köra på det.
Tråkigt att det inte blev nåt idag, men sånt händer, vi försöker hitta ett nytt datum.
Hoppas allt är bra med er. Jag är nygift och lycklig
kram
Swing,
VILKEN OMTÄNKSAM MAN DU HAR! Han låter helt fantastisk! Hälsa och tacka för omtanken
Vänner,
vad sägs om nu på ons. kväll då? Det behöver ju inte bli sent eller för mycket "party". Söndag går bra för mig också:)
Kram på er
Rat: Han ÄR fantastisk och onsdag är sista kvällen hemma innan han reser till andra sidan jorden på jobb nån vecka, så då vill jag vara hemma. Annars kan jag i allmänhet fredagkvällar, men inte den 10:e.
miiia. Jag känner mig jättenöjd över mina nya vänner!! Vilken skillnad, även om dom är väldigt svullna och ömma just nu. Tycker det är svårt att duscha, tvättar håret framåtböjd och sen tvättar jag mig bara med tvättlappar på överkroppen.Sov på soffan inatt, det kändes mycket bättre.När kan man börja sova på sidan igen? Man är ju lite rädd att de ska bli missformade. Hur länge har man den stora vita tejpen som sitter ovanför brösten? Någon som vet?
Någon som opererat sig i Linköping? =)
gash funderar på att operera brösten..men har lite beslutsångest. lite rädd att det ska göra sjukt ont..eller att det ska kännas konstigt..
hur känns det om man "klämmer" på silikonbröst? typ "geléhallon"-bröst. känns det mycket konstigt?
hur länge har ni fått höra att era implantat håller sig fräscha, dvs innan ni måste byta ut dom?
lusen. vad roligt att du är nöjd! kroppen säger oftast ifrån när man kan sova på sidan, jag tror det är olika från person til person. men jag började efter tre veckor.. jag vet inte om det är annorlunda men anatomsika implantat, men jag hade bara tejpen de två första dagarna.
lusen: Jag sov på sidan efter bara 2 veckor. Stod inte ut med att sova på ryggen.
Hej Tjejor!
Jag mår inte så bra just nu, är så orolig för att bli arbetslös. Men jag jobbar på att finna både inre och yttre trygghet. Är därför inne här lite då och då bara. Jag ses gärna en onsdag så att Zemi kan vara med oxå.
Annars en fredag..
Puss o kram